donderdag 6 december 2012

Sinterklaas candy


Sinterklaas 6 december
Het wordt weer tijd voor een candy en deze keer één voor Sinterklaas
In de candy gaan twee Magnolia's en dan nog leuke extra verrassingen.
Zoals jullie weten vertel ik nooit de hele candy.

 

Wat moet je er voor doen?
1. Lid worden van mijn blog.
2. Een reactie hieronder zetten.
3. En mijn candy met link in de zijkant zetten op jouw blog.

Ben je al volger van mijn blog dan alleen een reactie hieronder zetten en de foto met link in de zijkant van jouw blog.
Heb je geen blog gewoon volger worden en een reactie hieronder zetten.
De candy gaat er uit op 7 december, dan trek ik de winnaar.
Ik kijk voor de winnaar echt alleen naar degene die hier een reactie onder gezet hebben.
Ik hoop dat er weer veel meedoen, altijd leuk om een beetje voor Sinterklaas te spelen.
Groetjes Marianne





113 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Marianne een sinterklaas candy, ik doe graag mee en heb dan ook deze mooie candy in mijn side bar gezet.
    Bedankt voor deze kans

    grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marianne,ik wil ook graag kans maken met je leuke candy
    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Marianne,
    ik wil wel een gokje wagen om in de prijzen te vallen.
    groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel een gokje wagen, dank je wel, zo wordt sinterklaas toch nog spannend haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Marianne ik wil wel een gokje wagen dus doe heel graag mee. Zal vanavond de candy op mijn blog zetten want tik dit bericht nu in de bus op weg naar mijn werk. Nogmaals heel leuk sinterklaas Marianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne,

    Nou dat id niet gek wat Sinterklaas weggeeft,wil graag meedoen en heb het in mijn sidebar geplaatst,volger was ik al van je.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je een sinterklaascandy weggeeft! Ik doe heel graag mee.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superleuk deze candy Marianne, doe ik toch nog iets aan Sinterklaas ;-), volger ben ik al een tijdje en de candy staat in mijn sidebar. En nu maar duimen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Marianne ik wil graag een gokje wagen altijd leuk De link staat in de sidebar en volger ben ik ook al een poosje.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. altijd erg leuk dat je voor sinterklaas gaat spelen. (:
    ik doe ook mee met deze sinterklaas candy.
    veel succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergave candy zeg !!
    En dan te bedenken dat ie nog niet eens compleet is.
    Ik doe graag mee aan de verloting.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo'n sinterklaacandy.
    Wil graag een kansje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marianne,

    Wat een leuke sinterklaas candy! Ik ben helemaal weg van de magnolia stempels. Ik doe graag mee.

    Groetjes Agnetha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave candy Marianne. Natuurlijk ben ik al volger bij je. Kan natuurlijk niet anders dan met die mooie dingen die je maakt he?
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne,
    Wat een pracht van een candy, we doen graag mee.
    Volger zijn we al een hele tijd.
    We plaatsen de foto in de sitebar....
    Nu maar duimen draaien...

    veel liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marianne,
    Leuk!! Ik wil wel graag meeloten met je Sinterklaascandy. Hij staat al op mijn blog! Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marianne,

    Dan ga ik toch echt spontaan weer in Sinterklaas geloven.
    Mooie stempels. Die staan op mijn verlanglijstje...

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke Sinterklaas candy Marianne,prachtige stempels zijn het, ik zet de candy in mijn sidebar van mijn blog....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een gezellige candy Marianne en daar doe ik graag aan mee:0)
    Ik krijg alleen nog steeds niks geplaatst in mijn sidebar, dus blijft het bij deze reactie (als je dat goed vindt!)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee van je Marianne om voor Sinterklaas te spelen. Ik wil graag een kansje maken, dus doe graag mee.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marianne,
    Wat een leuke sinterklaas candy. ik doe graag mee om deze prachtige stempels te winnen.
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat super leuk!!! Het zijn lieve stempeltjes, doe graag mee, leuk om er nog een paar kerstkaartjes mee te maken!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke Candy geef je weg Marianne, ik doe graag mee

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi marianne

    Super leuk ik waag ook een keer een gokje.
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk dat je voor sinterklaas gaat spelen en dan ook nog met zulke mooie cadeautjes. Daar wil ik wel graag een gokje voor wagen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Sinterklaasje....wat leuk zeg deze candy, ik doe graag mee. Wat lief dat je dit doet. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke candy geef je weg

    groetjes Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thanks dearest friend for the chance to win two fabulous stamps and surprise^_^
    You are so generous,It will be fabulous to win this Christmas gift^_^
    Fingers crossed^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi Marianne,
    dus jij "speelt"ook een beetje voor SINTERKLAAS, nou, ik doe graag mee!
    bedankt voor het leuke idee!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi,
    Wat een leuke Candy, ik laat me graag verrassen, dus doe graag mee.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hai Marianne, wat een superleuke sinterklaascandy ga je weggeven! Helemaal leuk en ik doe gezellig mee hoor. Heel veel succes iedereen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je toch weer een prachtige candy uit te delen! Daar doe ik graag aan mee....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

  33. Wat lief sinterklaas Marianne dat je ons de kans geeft om zulke mooie stempeltjes te winnen, ik doe gezellig mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige candy en ik wil graag een kansje wagen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. What a fantastic Candy Marianne!!
    It would be fantastic to win it.. The perfect Christmas present.. :)
    Thanks for the chance!!
    Hugs, TinaM

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marianne,
    Wat een gave candy, zou graag een kansje willen wagen. Volger ben ik al een hele poos. Je bent net Sinterklaas, die geeft ook alles weg. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat lief is dit nou weer Marianne...ik ga meedoen met deze candy. Altijd leuk...toch? Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hoi lieve Marianne, mooie stempels, ik doe ook even mee, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat leuk Marianne volger ben ik al, en morgen ga ik het op mijn eigen blog in mijn sitebar plaatsen/
    Wat een ontzettend leuke candy geef je weg.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Marianne,

    natuurlijk doe ik mee! Volgens mij speel jij wel vaker voor Sint!
    Hij komt in mijn zijbalk hoor!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben gek op sinterklaaskadootjes en heb al een heel lijstje met leuke scrapdingetjes gemaakt.Ik doe natuurlijk ook graag bij jou mee. Twee magnoliastempels en wat nog meer....?????
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke Sinterklaas candy. Ik doe graag mee.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  43. OOOOOOO Wauw Marianne die sinterklaastijd is altijd al zo spannend en dan nu ook nog is een gave candy die je weggeeft hoe spannend kan het zijn toch?

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Marianne, ik doe weer graag met je candy mee.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super gave candy, Marianne. Doe graag mee.

    Liefs Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Marianne,

    Graag doe ik mee met je mooie candy..

    fijn weekend, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik waag ook een gokje, is altijd leuk om met Sinterklaas een kadootje te krijgen hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuk idee, sinterklaas spelen :)
    Ik doe heel graag mee met je candy, bedankt voor deze geweldige kans !
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Marianne

    volger was ik al lang en oook nu waag ik weer een gokje op je super leuke candy

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Thanks for the chance to win such sweet candy hugs Nikki C

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk marianne! Ik doe graag mee!
    Hij staat erop, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Marianne,
    Ik heb even op je blog rondgekeken en zag dat je hele mooie dingen maakt. Ik ben je volger geworden.
    En je geeft ook een mooie candy weg, daar wil ik wel een gokje voor wagen.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat leuk een Sinterklaas candy, ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een geweldige candy Marianne, twee magnolia's nog wel. Ik doe natuurlijk mee, want deze heb ik nog niet.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oo Marianne, leuk weer een candy, hihi doe graag mee hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Nou als het mag wil ik ook graag meedoen met de sinterklaas Candy.Super leuk Marianne dat je twee stempeltjes weggeeft.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Marianne, wat en hele leuke cady, geef je weg, ik probeer een gokje te wagen. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Marianne, Wat een leuke candy. Ik doe graag mee de stempels zien er prachtig uit.Je bent echt sinterklaas Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een leuk idee om sinterklaas te spelen. Ik doe ook graag met je candy mee en zal de link meteen op mijn blog zetten. Bedankt voor de kans om deze leuke stempels te winnen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  60. gelukkig het lukt ,ik wilde graag meedoen met de candy lijkt me super leuk om stempels te winnen met sinterklaas.
    lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ondanks mijn verdriet en slapeloosheid ga ik toch een gokje wagen op je leuke Candy Marianne je bent een favoriet van mij.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wat een super leuke stempels!!!!
    ik doe graag mee
    groetjes, Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  63. hey ik kwam via NKU blog op jou blog wat een mooie creaties maak je zeg. ik wil ook zeker mee doen aan de candy. op 6 december ben ik uitgerekent dus misschien lig ik dan wel te puffen en te persen haha.

    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hello Marianne.
    These are sweet stamps. Thanks for the chance of winning x

    PS.. I have candy too if your interested x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dag Sinterklaas, leuk dat jij graag weggeeft, en zo te zien zijn er velen die graag kadootjes krijgen, ikke ook.
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Echt superleuk, ik vind het stempelen echt helemaal te gek, ik doe het nog niet zo lang en heb dus ook nog niet zoveel stempels, deze zouden dus ook zuper van pas komen! Ik deed al 3-d'en, nu nog steeds want ik verkoop mijn kaarten ook en 3D verkoopt beter dan gestempelde kaarten (jammer genoeg)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Marianne voor het eerst op jou blog en gelijk met mijn neus in de boter vallen, geweldige candy en zo leuk rond Sinterklaas dus ik doe heel graag mee.
    Dank voor de kans om dit te kunnen winnen.
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Marianne, tudo muito lindo aqui. Parabéns pelo belíssimo projeto.
    Preciosos cartões, maravilhosos.
    Um beijo, fique com Deus.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Coloquei na barra lateral do blog. acredito em papai Noel, beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Als je leest wat er op mijn blog staat bij berichtje Marianne hoef ik niets meet te zeggen.Ik doe mee om jouw wie je bent en wat je doet. KANJER
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oi Marianne!!!

    Vim em seu blog é se inspirar em verdadeiras obras de artes. Sua criatividade é sem limites. Ficamos sempre feliz com sua visitinha em nosso blog e sempre deixando um comentário carinhoso. Obrigada por compartilhar esse doce maravilhoso. Coloquei na barra lateral direcionando para o seu blog.

    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een geweldige leuke en mooie candy.
    Wij vieren nu kerst in plaats van Sinterklaas nu de kinderen groter zijn. Maar met zo'n mooie candy vier ik het nog wel een beetje mee ;-)

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hallo Marianne,

    Ik doe graag mee aan je Sinterklaas candy.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat leuk dat je voor sinterklaas gaat spelen. Krijg al jaren niets meer van sinterklaas ;-), dus ding graag mee naar deze candy.
    Heb je candy in mijn sidebar staan en ben al geruime tijd volger.

    Groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat leuk een deze Sinterklaas candy, ik doe graag mee en zal de candy op mijn blog zetten Marianne.

    groetjes Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi Marianne,
    Ik ben meteen volger van jou geworden,omdat je blog mij aanspreekt.En natuurlijk wil ik ook graag een kansje wagen van deze Sinterklaascandy.

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Marianne,
    Wat een leuke Candy en dan op de verjaardag van Sinterklaas 6 december. En ik wil dus graag meedoen.
    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi Marianne,

    Wat leuk een sinterklaas candy ik doe graag mee altijd leuk en heeeeeeeeeel spannend.


    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ben weer even een rondje aan het bloggen. Heb bij jou weer heel wat leuks voorbij zien komen, vooral dat naaimandje/koffertje ... GEWELDIG, echt heel mooi. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hoi Marianne,

    Ik doe graag mee aan je candy. Ik ben dol op cadeautje, dus waag graag een gokje..

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hello!

    Thank you for chance to win your beaufiful candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een leuke Sinterklaascandy geef je weg. Ik volgde je al een tijdje via feeds, maar ben nu "echt" volger geworden.
    Bedankt voor de kans om deze leuke stempels te winnen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hé wat leuk weer een candy. IUk kwam voor de kaart die hieronder staat de mannenkaart in groen en paars. Die vind ik erg mooi zoals ik hieronder schreef. Maar de candy is ook erg leuk dus ik zet hem op mijn blog voor een kans. Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hallo Marianne, wat leuk dat jij de mijter dit jaar weer opzet. Ik waag graag een kans op deze leuke candy.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hallo Marianne,
    Heel leuk om mee te mogen doen met deze candy. Wens iedereen veel succes.
    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hoi Marianne een sinterklaas candy ja ik heb hem al menig keer voorbij zien gaan echt gaaf en een stempeltje ja ik ben pas begonnen met stempelen en natuurlijk geloof ik nog in de sint daarom wil ik heel graag mee doen aan je Candy volger ben ik al en ik ga hem gelijk op mijn blog zetten groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Een candy is altijd leuk.
    Hobbyspulletjes zijn nogal prijzig, dus iets winnen is dan extra leuk.
    En Sinterklaas is natuurlijk een kadootjesfeest, dus dubbel leuk.

    Ik doe graag mee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat leuk dat je graag voor Sinterklaas speelt ikmdoe natuurlijk graag mee en bedanktr voor de kans
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hallo Marianne,

    Via-via kwam ik op jouw blog terecht en heb me gelijk aangemeld als volger. Omdat ik jouw candy erg leuk vind, wil ik gelijk een gokje wagen.

    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat leuk zo'n sinterklaas candy kom meteet in de sinterklaas sfeer doe graag mee hier aan

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hoi Marianne,
    Wat een leuke sinterklaascandy geef je weg. Ik wil graarg mee doen. het plaatsen van een link in mijn sitebar is helaas niet mogelijk omdat ik geen foto's kan uploaden. Sorry, ik hoop dat ik toch mee mag doen.
    Groetjes MIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Via de club op je site gekomen. toppie. ik heb me aangemeld als volger en ik wil graag meedoen om in aanmerking te komen voor de candy. Ik heb geen eigen blog, dat kan ik allemaal niet. Fijne dag.
    Peemen01 / Ria21

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoi Marianne,
    Wat een leuke Candy. Ik waag graag een gokje.
    Liefs,, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Prachtige kaart Marianne
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Je bent zo gul aan te bieden deze prachtige candy Marianne. Ik zou zo graag een kans te hebben. Ik heb gekoppeld aan mijn sidebar en ik ben een volgeling. Bedankt voor de kans
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wow, wat een gave Sinterklaascandy.
    Natuurlijk wil ik graag mee doen.
    Super dat je dit voor je volgers doet.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hoi Marianne

    Ik wil graag meedoen met je mooie sinterklaascandy.
    Ik ben je volger geworden, misschien wil je ook bij mij komen kijken ik ben pas begonnen met mijn blog.
    janieskaartenwereld.blogspot.com

    Je kaarten vind ik trouwens ook heel mooi.

    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een leuke candy Marianne! Ik doe graag mee.. Hij staat in mijn sidebar!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hallo marianne een leuke candy,ik ga ook een gokje wagen,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. wat een leuke sinterklaas candy geef je weg
    daar doe ik graag aan mee
    ik dacht dat ik al volger was en heb het gecontroleerd en het bleek niet zo te zijn
    dus heb ik me maar gauw aangemeld
    dus vanaf nu ga ik je volgen hoor

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Hoi hoi Marianne, ik werk eigenlijk nooit met stempels dus ik dacht dat deze candy niet aan mij besteedt was. Maar het begint steeds meer te kriebelen om me daar toch wat meer op te oriënteren nu ik er zoveel mooie creatie's mee voorbij zie komen. Dus ga ik nu toch een kansje bij je wagen! Volger was ik al en jouw link zal ik meteen gaan plaatsen!

    Lieve groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Hallo Marianne ik ben een fan van jouw kaarten,en wil graag mee doen met jouw candy.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Oh wat leuk Marianne, ik heb al jaren niks meer gehad van de Sint :-) Ben thans een braaf meisje :-)
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wat leuk datje weer een candy gaat weggeven . . . ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Spannend, ik wil ook wel meedoen!
    Bij ons is de Sint echt op 6 december jarig... :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Dat zou nog eens een leuke sinterklaas voor me kunnen zijn. Ik ben tenslotte één van de 105...... Als volger wil ik dan ook graag deelnemen aan je candy en ga snel je link plaatsen.
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Hoi Marianne
    als nieuwe blogger is Sinterklaas altijd welkom.

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Hello Marianne.
    These are sweet stamps. Thanks for the chance of winning
    the picture on the right panel
    http://ponaroshka.blogspot.ru
    Svetik

    BeantwoordenVerwijderen
  109. CIAO MARIANNE, BELLISSIMA QUESTA CANDY.....GRAZIE DELLA POSSIBILITA'

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Found your blog through Party Time Tuesday! You make beautiful cards! Thanks for the chance at some lovely candy!
    Danielle:)

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ook ik zou graag mee willen doen aan je candy,

    Ik heb nog maar net een blog,
    wel heb ik heel vaak op uw blog gekeken! ik vond het zelf altijd 'onnodig' en blog te hebben, en keek er dus alleen op. nu heb ik toch een blog aangemaakt! en nu zou ik graag willen meedoen voor uw candy!

    Bedankt voor de kans! geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Amo essas cores juntas. Ficou lindo Amiga, Beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. I try my chance too. I like your realizations, I'm a follower. Thanks for the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne