dinsdag 30 oktober 2012

This sewing kit is made especially for you

Vandaag een 3d object.
Ik had al eerder een naaimandje neergezet en dacht daar kan ik een variant op maken.
Wel, het is deze geworden met drie lagen dik.
Onderop twee laatjes en de bovenste twee lagen net als de ouderwetse naaimand.
Ik heb wat ouder papier hiervoor gebruikt, maar het kan prima vind ik.
De bloemen die er op zitten zijn van Crealies.
Ik heb voor deze mand ook weer een digi gemaakt en ik zet hem hier neer.
Je kan hem niet voor alle gelegenheden gebruiken, maar je weet maar nooit.
Wie weet maak je nog eens een naaimandje.
Fijne dag allemaal.








54 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie heb je gemaakt...mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg, wat supergaaf. Heel erg mooi! Wat zal dit staan te pronken bij je.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whow :-O
    Dat is nog eens een creatie! Wat knap zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig project Marianne !!
    Ziet er erg mooi uit.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige naaidoos, erg mooi gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,

    wat een schitterende creatie!
    heel mooi!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw, wat geweldig Marianne, mooi gemaakt!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige creatie heb je gemaakt Marianne.Met volle bewondering er naar zitten kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super creatie is dit zeg. Mag je trots op wezen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwww Marianne, ik heb er vol bewondering ernaar gekeken,wat super mooi gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waauuwww wat is dat prachtig.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is deze prachtig en wat een werk echt super groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marianne,

    In een woord...prachtig..wat mooi gedaan..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marianne,
    Dat andere mandje heb ik ook al BEWONDERD en opnieuw zit ik hier vol BEWONDERING.....maar nu naar dit SCHITTERENDE mandje te kijken.....SUPERSSSSS ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouw dat is echt super mooi gemaakt. echt zo gaaf.

    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie creatie! De kaarten hieronder zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een werk is dit geweest! echt een super gave creatie:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij ziet er prachtig uit.
    Mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is echt een wow project, super gaaf Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat heb je heel mooi gemaakt Marianne! Wauw! Zal wel veel werk zijn geweest hé, maar heel mooi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend mandje, dit papier kan heel goed hoor.
    Neem de digi mee, want je weet idd maar nooit.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Marianne wat een mooi project wat knap daar zitten menig uurtjes werk aan.
    Mooie kleuren heb je gebruikt ik vind hem helemaal geweldig.
    De digi sla ik op je weet maar nooit wanneer je hem kunt gebruiken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer een prachtig naaimandje Marianne, 3 lagen, wat een werk, maar is supermooi geworden, net zoals de vorige...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je dat mooi gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Allemachies, wat moet je hier dan van zeggen???????? Ik zeg maar GEWELDIGGGGGGG maar er zijn wel een paar woorden meer nodig om aan te geven wat ik hier van vind Marianne!!!!!! WAUW!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Marianne,
    wooowww wat is deze mooi zeg!!!
    Knap gemaakt!
    mooie kleurtjes ook!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauwwww Marianne wat mooi!!!!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. SEI SEMPRE BRAVISSIMA...FANTASTICO QUESTO LAVORO

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne

    Wauw ook deze is weer zo prachtig gemaakt .wat een werk maar super mooi.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend Marianne, supergaaf!! Wat een werk, maar echt de moeite waard! Echt wauww moment, vol bewondering kijk ik er naar!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat is dit super Marianne, ik vind het werkelijk prachtig hoe je dit gedaan hebt, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi 3D object. Hij is echt heel gaaf.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ahhh wat ziet ie er weer sodeknetters gaaf uit zeg, wauw ! wat een schitterend projectje. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig naaimandje. Heel mooi.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat een super mooie naaikistje heb je gemaakt!! Mooi papier in mooie kleuren! Een kunstwerk Marianne! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat knap gemaakt zeg! Ziet er super leuk uit! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een prachtige naaibox heb je gemaakt en dat papier past er precies bij heel mooi .
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Belíssima cesta, maravilhosa, especial. Lindas cores, amo.
    Beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat weer een schitterende naaidoos Marianne, een lust om naar te kijken!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. SCHITTEREND! Dit vind ik echt een superleuke creatie. Wat een werk maar zo ontzettend mooi.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ontzettend mooi gedaan Marianne! Een hele klus, maar o zo mooi resultaat!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat ziet er echt super uit, heel gaaf gedaan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik vind hem schitterend, Marianne
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Jeetje zeg, wat een geweldig project!!! Ziet er super uit zeg, mooi hoor!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Fabulous project Marianne:) Beautiful papers and lovely image:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wowww Marianne,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Echt super.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Tjeetje Marianne,
    wat een leukert,Mooi gemaakt met gezellige kleuren.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dit is gewoon geweldig prachtig! Heel mooi gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een prachtige creatie! Die had ik toch bijna gemist als ik het patroon ervan niet langs had zien komen vandaag! Wat heb je dat geweldig mooi gemaakt! Super!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Kwam ineens op je mooie blog het patroon tegen van dit naaimandje. En wat ziet dat er geweldig leuk uit. Ga dat zeker ook eens proberen te maken. Bedankt voor het delen!

    gr. Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Marianne
    Hij is echt leuk. Ga hem proberen te maken voor mijn vriendin.
    Mag ik vragen wat je gebruikt hebt op de hoekjes?
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne