maandag 5 november 2012

If friends were flowers I'd wood pick you everytime

Vandaag weer een mannenkaart met een hele grote bloem.
Ik zag de digi van de bloem en moest hem gewoon inkleuren, zo mooi vind ik deze digi.
En een Kenny Kierman er bij en hij is compleet.
Ik wou ook even naar andere kleuren toe want zit op het moment veel met rood en groen in verband met de kerst.
Ik heb er ook een sketch bij gemaakt en die zet ik er ook bij.
De bloem zet ik er bij voor jullie, voor de liefhebber.
Hoop dat jullie de kaart leuk vinden.








46 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloem en weer een prachtige kaart heb je gemaakt gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marianne,zo mooi geheel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een mooie kaart ervan gemaakt Marianne. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je heb er weer een mooie kaart van gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne
    Erg leuk weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart weer en bedankt voor de mooie bloem.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende bloem en wat een onwijs kaartje, ik vind vooral de kleur paars heel erg mooi. Het is weer een schitterend kaartje geworden. Kreadoe was GEWELDIG, ik heb genoten :), knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw,Marianne wat een schitterende kaart met een leuke sketch en de bloem is ook heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart weer Marianne!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne,

    leuk...je kaart is prachtig!
    En de kleuren wat je hebt gebruikt vindt ik super! Met bloem en toch een echte mannenkaart, heel apart!

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere kaart Marianne, zelfs met zo'n grote bloem erop.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je deze kaart weer mooi gemaakt Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje eigenlijk kan deze bloem erg goed bij deze mannenkaart.
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Ook je vorige kaartje wat een schatje.
    Bedankt voor het patroon van de bloem.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie mannenkaart en super kleuren!! Ik heb de mooie bloem opgeslagen. Dank je voor de mooie digi!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart en bedankt voor de digi en sketch.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie en ook stoere kaart. Leuke kleurencombinatie en wat een schitterende bloem. Bedankt voor je sketch en bloem, gaan we zeker binnenkort gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige mannenkaart.
    Bedankt voor de digi.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marianne,
    Dat bloemen heel goed kunnen op een mannenkaart bewijs jij met dit SUPER GAVE kaartje ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend kaartje,
    mooi die combinatie paars groen

    Bedankt voor de prachtige bloem
    ik heb hem opgeslagen

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Marianne,
    wat een kleurrijk kaartje!
    Bedankt voor de stempel!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig hoor Marianne!
    Dank voor de bloem e sketch.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart! Zie je wel, het kan best...mannenkaarten en bloemen!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart en wat een mooie kleuren.
    ik vind de sketch ook helemaal super.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart!!! Prachtige kleurencombinatie!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart weer Marianne, gaaf gedaan met die bloem!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtkaart en wat heb je hem mooi ingekleurd, ik dacht eerst dat de afbeelding van de bloemen een knipvel was, schitterend gewoon!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart in mooie kleuren!! Mooie stempel, prachtig ingekleurd!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi,
    Tjeetje ,wat mooi.
    Ik houd wel van paars.
    super mooi gekleurd.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige mannenkaart, mooie kleurencombinatie.
    Bedankt voor de bloem.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Of we de kaart leuk vinden ik in ieder geval wel. De kleuren en de stempels die je gecombineerd hebt vind ik erg leuk en mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WOW, Marianne!!! Super mooi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele leuke kaart, komt mooi uit met het paars en groen!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Marianne, wat een gewaagde kleurencombinatie, Maar het resultaat is schitterend. Prachtige bloem heb je voor ons achtergelaten. Dank je wel daarvoor.
    groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig, mooi met dat paars en groen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fabulous card Marianne:) Lovely stamps and colors:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie kaart Marianne, wauw. Ook leuk gecombineerd zo met de bloem en kenny.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Helemaal geweldig en zo heerlijk van kleur....

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtig kaartje Marianne!
    En die bloem ik vind hem prachtig, ik wou je net vragen hoe je aan die bloem komt, maar ik kan hem dus zo mee nemen dankjewel!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  41. mooie kaart, Marianne, leuke stempel en de kleuren combinatie vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Deze ik ook mooi! Prachtig die kleurencombi op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne