donderdag 1 november 2012

Season's greetings

Voor vandaag weer een kaart voor Shelly's Images.
Er begint weer een nieuwe uitdaging.
Je kan voor de voorwaarde even op het blog kijken.
Er staat in ieder geval in de zijbalk een use for "Roll em" challenge.
Daar kan je iedere keer twee getallen invullen van 0 tot 9 en dan zie je wat je op je kaart moet gebruiken.
Dit moet je dan drie keer doen.
Dus is het voor iedereen anders wat die gaat gebruiken op de kaart.
Een soort Tic Tac Toe.
Ik moet gebruiken drie knopen, embossen en bling.
Ik hoop dat er weer veel mee gaan doen.
Fijne dag en groetjes Marianne



35 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer geweldig,ook jou naaimandje is heelllll erg geslaagd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Marianne !!
    Lekker kleurrijk.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart met mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart, super hoe je die afbeelding hebt ingekleurd.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your gorgeous, cute card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje mooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is je kaart weer Marianne, veel te zien en leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met een leuk plaatje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een superleuke kaart Marianne, frissen kleuren en leuke afdruk! Het detail van de kat is mooi gekozen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke manier voor een challenge!! Mooi kaartje heb je er weer van gemaakt!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart weer Marianne!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaart is het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie fleurige kaart Marianne, leuk met de poes erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke vrolijke kaart!
    Leuk met die poes zo,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke herfstkaart leuk met die poes.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie vrolijke kaart! prachtig gemaakt Marianne! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart weer Marianne!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toepasselijk kaart met dit herfstweer!
    Hij is weer mooi.
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I just LOVE your design on this creation Marianne! Your use of paper & embellishments is awesome! Great job! Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAuw, wat een schitterend kaartje weer meis, prachtig !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je naaidoos is super, Marianne en deze kaart is ook erg mooi. Prachtige kleuren. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart, en zo wordt zo'n challenge toch voor iedereen totaal anders, wel grappig...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Marianne, this is a wonderful Fall card. I love the colors and the texture that is added with the twine. Just the perfect touch. Thanks for all your hard work showcasing this fun digi stamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kaartje Marianne.
    Ik wilde eigenlijk reageren op jouw cadeauverpakking van Magnolia. Die vind ik zoo mooi. Ik ben ook helemaal fan van dat hoekje. Maar een reactie plaatsen lukt niet om dat ik het venster van reactie plaatsen niet kan vinden, dat heb ik al een keer eerder bij jou gehad. Weet jij waar dit aan ligt? Doe ik iets verkeerd of ligt het aan jouw blog?
    Ik hoop dat ik snel weer een reactie kan plaatsen bij je nieuwster creaties.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne