zondag 2 december 2012

12 days of Christmas

Vandaag is de tweede dag bij Shelly's Images van 12 days of Christmas.
Er komen echt hele leuke dingen langs wedstrijden, digi's enz.
Ik zou zeggen neem er eens een kijkje, is zeker de moeite waard.


Op de eerste dag moest je raden hoeveel M&M er in het potje zitten, je hebt de tijd tot 13 december en dan wordt de winnaar bekend gemaakt.


En ik heb voor vandaag ook een digi voor jullie gemaakt.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en veel plezier er mee.
Fijne dag allemaal.
Groetjes Marianne


16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke digi; ik heb hem opgeslagen. Bedankt Marianne!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de gave digi:0)
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer super je digi!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie digi marianne, zal het bij de anderen opslaan...

    fijne zondag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke digi Marianne! Ik heb hem ook meegenomen :-)
    Groetjs, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je dit allemaal weer met ons deelt Marianne, de digi neem ik graag mee!
    Op je vorige post had ik nog niet gereageerd maar hij was natuurlijk weer echt al'a Marianne!! Echt supergaaf

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke didi Marianne dank je wel voor het delen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke digi gemaakt.
    dank je wel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind je digi heel leuk en neem hem zeker mee. ook vind ik het knap wat je allemaal doet.dat wilde ik even kwijt.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne,
    Wat een leuke digi heb je weer voor ons gemaakt. Ik heb hem opgeslagen bij mijn favorieten en zal hem vast een keer gaan gebruiken want hij is zo leuk!
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke digi marianne
    en die smarties, ik zou ze gewoon op eten!
    haha
    doeg
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke digi, Marianne, die je met ons deelt. Dankjewel daarvoor.
    Ik heb hem meegenomen en zal hem wellicht een keertje gebruiken.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke digi Marianne ik sla hem op bedankt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel weer Marianne!
    Je kaart voor de NKU is ook geweldig!! Had hem al gezien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je dit voor ons gemaakt hebt.Ik geef dit ook een plaats bij mijn verzameling.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een leuke digi. Ik heb hem opgeslagen om te kunnen gebruiken. Bedankt...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne