dinsdag 4 december 2012

Lieve blogvriendinnen



Ik heb een poos terug gereageerd op de site van Creamiep als designer.
En laten ze me nou uitgekozen hebben.
Ik ben daar heel erg blij mee en hoop op een hele leuke samenwerking met nieuwe collega's.
Enkele ervan die ken ik al, loop inmiddels ook al weer in maart twee jaar rond in blogland en wil het voor geen goud meer missen.
En het is altijd leuk om voorbeeldkaarten te maken voor anderen.
En een stukje inspiratie te geven aan anderen, want ik krijg dat ook uit al die andere bloggen van jullie.
Ze hebben er ook wedstrijden en nog heel veel leuke dingen meer.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op het blog en ik hoop jullie daar te ontmoeten.
Fijne dag allemaal.



41 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. En leuk om samen weer in een team te zitten:)
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd...wat leuk voor je.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteer hoor !! Jij hoeft je ook niet vaak te vervelen hè ?? LOL

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en ik ga gauw op deze blog kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk voor je en gefeliciteerd ik ga nu even een kijkje nemen groetjes nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerde marianne.
    gaat zeker lukken..
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs gefeliciteerd met je nieuwe job, je verdient het zo ! Heel veel plezier en succes. Ben nu al aagje naar je creaties aldaar, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke proficiat Marianne en heel veel succes en vooral plezier met nog een DT-job!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Marianne met je nieuwe job! Heel veel plezier met alles wat je gaat doen!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd Marianne met je plaats in het DT van Creamiep. Ik hoop dat je veel plezier hebt samen met de andere dames!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marianne,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je nieuwe job. Je gaat ongetwijfeld voor MOOIE voorbeeld-creaties zorgen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi lieve Marianne, gefeliciteerd en een hele fijne tijd met elkaar, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Marianne.
    Je gaat dat daar heel goed doen, dat weet ik zeker en ze gaan je daar al snel niet meer kunnen missen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je DTschap bij Crea Miep Marianne. Heel veel succes en ik kijk uit naar wat je ons allen zult laten zien....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd wat leuk voor je designer bij het blog van Crea Miep.
    Je verdient het ik geniet altijd weer van jouw creaties , schetjes en stempels.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey wat gaaf Marianne....Gefeliciteerd!!!! Heel veel plezier toegewenst

    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    Gefeliciteerd, en heel veel plezier toegewenst.
    Ik kom regelmatig langs om inspiratie op te doen hoor.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je DT-schap! Je krijgt het er maar druk mee :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk nieuwtje, Gefeliciteerd!
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk voor je daar zit je vast op je goede plek met al wat jij maakt.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Marianne, lijkt me super om te mogen doen!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig nieuws Gefeliciteerd, Marianne.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat leuk dat ze jou gekozen hebben! Maar ja je maakt ook prachtige kaarten, dus waarom zouden ze het niet doen ;-)
    Veel succes ermee!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk zeg!!!! Veel plezier en veel succes maar dat gaat vast en zeker goed komen!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk voor je. Van harte, Marianne!! Veel plezier en succes!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd, en we zien je mooie creaties voor het blog wel weer voorbij komen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. CONGRATS my dearest friend:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefelicteerd marianne,
    je verdient het!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd Marianne. Ik ben volger van die blog geworden. Je maakt prachtige kaarten en zo kun je nog meer mensen inspireren en dat is leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk voor je, gefeliciteerd met je plaatsje in het team!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Marianne Proficiat !! Wat enorm leuk om te mogen doen, ik wens je dan ook heel veel plezier !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi Marianne,
    wat leuk voor je van harte!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk voor je.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk voor je om in een team gekozen te worden. Logisch, je maakt zulke mooie dingen. Veel plezier en ben benieuwd naar je volgende creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Goh.....had ik hier helemaal nog niet opgereageerd? Ik schaam me diep. Mare.....welkom bij ons team Marianne!

    Gr. Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne