donderdag 27 december 2012

Lot's of beary hugs

Voor vandaag een kaart die ik ook op het Creamiep blog heb gezet.
Ik heb er de stempel van Me to you - Loving Company bij gebruikt.
Vindt deze stempel helemaal te gek, zo lief.
Voor het papier heb ik het blok gebruikt van Tilda - Christmas House.
En de tag die je ziet zit ook in dat blok en nog veel meer.
De bloemen zijn van Crealies en takjes Van Marianne Design.
Voor de rest veel lintjes en kantjes.
Hoop dat jullie de kaart leuk vinden en een fijne dag allemaal.





41 opmerkingen:

  1. Inderdaad een lieffie, mooi kaartje weer Marianne!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of ik hem leuk vind,prachtig is ie weer leuke stempel en ook mooi papier.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marianne; erg leuke details weer!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Marianne met een lief stempeltje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh what a fabulous card Marianne.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, ik hoop dat je hele gezellige kerstdagen gehad hebt, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooohhh wat lieffff!! Mooi hoor. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Marianne
    schattig die stempel

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Marianne em een lief stempeltje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Marianne, gave kleuren en leuke details, de stempel is zo lief!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi en lief kaartje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super lief kaartje ! Hele schattige stempel ! Ik hoop dat je gezellige kerstdagen hebt gehad. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een poepie van een berenkaart!!! prachtige bloemen..

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een super lieve & mooie kaart:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart,en prachtige details.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een schattig kaartje. Mooie kleurtjes ook weer!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaart marianne , prachtige kleuren
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Marianne,
    wat een schattig plaatje!
    Mooie rode kaart!
    mooie details!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het is echt weer een beauty veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je weer een beaty van een kaart gemaakt Marianne, ik vind hem prachtig geworden. Het is weer een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuk rood kaartje leuk die beren .
    Ook je witte kaart met je kerstwens voor ons erg mooi gedaan en bedankt voor je leuke digi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart om te zien en doet me gelijk denken aan valetijnsdag:)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige kaart! En echt een super leuk, lief stempelafdrukje! Blijft leuk die me to you!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig en vrolijk kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is het weer een plaatje van een kaart Marianne, wat een leuk afdrukje wat je weer prachtig hebt gekleurd, ik ben een beetje laat vandaag, maar vergeten doe ik je niet hoor.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marianne wat heb je een mooi en vrolijk love kaartje gemaakt.
    En Me to you beertjes vind ik ook zo leuk en lief.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooohhhh wat een lief kaartje!!!!!!
    Je witte kaart hieronder is ook prachtig zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhhhh Marianne, wat een superlief en cute kaartje zo met Me to you! prachtig gedaan hoor! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne!

    Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog!
    Ik vind je kaart echt een plaatje. Deze kleuren spatten van het scherm, heel mooi gedaan!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattig kaartje, die stempel vind ik erg lief! Super zo al die rood/roze tintjes. Heel mooi gemaakt weer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  31. WONDERFUL my dearest blogfriend^_^
    Love this romantic card and the red elements on it^_^
    The image is sooooooo sweet^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een heel leuk kaartje. Schattig, die beertjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha Marianne,
    wat een leukerdje! Ik houd wel van rood!! En die beertjes blijven toch schattig!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marianne, wat een prachtig kaartje!! Mooi hoor!
    Ik wens je een creatief 2013!!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze is prachtig! Inderdaad deze stempel is erg lief.
    Groeten judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne