woensdag 5 december 2012

Merry Christmas

Ik heb voor vandaag een candybox gemaakt.
Het is vijfde dag bij Shelly's Images 12 days of Christmas en dit is mijn bijdrage.
Ik heb hiervoor twee digi's van Shelly gebruikt.
De candy cane en de christmas bear.
Ik heb hiervoor ook een bloem gemaakt waar ik de beschrijving van op internet vond.

En ik heb nog een leuk cadeautje voor mijn volgers.
Daar nu wel de meesten bezig zijn met de kerstkaarten dacht ik "laat ik dan maar wat kerstdigi's maken".
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik er wat gemaakt heb.
Ik heb er 6 gemaakt en ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
Het duurt nog 3 weken voor het kerst is dus op deze manier hebben jullie er nog wat aan.
Veel plezier er mee en een fijne dag allemaal.













50 opmerkingen:

  1. Een schitterende creatie en de beer is mooi ingekleurd.Leuke digi's heb je gemaakt.Fijne sinterklaas avond.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan Marianne en dank voor de gave digi's!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeaubox!! Super bedankt voor de digi's, ik ga ze gelijk opslaan op m'n computer!

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart,en een fijne pakjes avond,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer prachtig uit Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne
    Het is altijd leuk , hoe dat je weer een mooie creatie laat zien op je blog en je tekst stempels zijn ook leuk.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Marianne,het is weer een mooie creatie bedankt voor de mooie digi's.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kadobox, het beertje is inderdaad prachtig gekleurd. Bedankt voor de mooie digi's :D!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Olá Amiga, amo seu trabalho e cada dia eles me dão mais alegria.
    Obrigada por partilhar suas lindas inspirações.
    Fique com Deus, lindo e abençoado dia para você. Beijo, Lange.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kadobox, ziet er weer toppie uit.
    En de digi's zijn ook prachtig gemaakt.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Marianne, en super bedankt voor de gave stempels, je bent een schat om ons telkens zo te verwennen.Het is voor mij een sinterklaas cadeautje, want wij doen er niets aan, super dank je wel.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende kadobox en zo mooi gemaakt, en die bloem......suuuuuuuuper........
    en bedankt voor de super gave digi's
    ik zal ze gelijk opslaan, komt altijd wel van pas voor de kerstkaarten.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel Marianne voor de mooie kerstdigi's en weer mooie kaartjes heb je gemaakt, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je candybox vind ik erg leuk geworden. De bloem is prachtig.
    En wat verwen je ons weer met je teksten: heel erg bedankt!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart! Je digi's zijn super, ik heb er 3 meegenomen en opgeslagen onder jouw naam, zodat ik het kan vermelden als ik ze gebruik.
    Heel hartelijk dank!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne
    Prachtig gemaakt weer
    En de digi,s zijn super .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige digis en superleuke tag, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel erg leuk gedaan en wat heb je ons weer verwent met de stempels ik heb ze weer opgeslagen in mijn mapje heel erg bedankt gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig mooi gedaan Marianne! En wat heb je ook weer prachtige digi's gemaakt.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk gedaan Marianne...en thanks voor de digi's. Lief van je.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende bloem pronkt er op je kaart Marianne, en ook je andere kaart is super. Wat ben je weer druk geweest met je digi's, ze zien er perfect uit.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Marianne,
    wat een leuke creatie!
    En Mooie digi's heb je weer gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige creatie Marianne!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo marianne..
    leuke digi's heb je gemaakt.
    bedankt..
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thank you for the wonderful digital stamps and for the tutorial on the box as well - Merry Christmas! http://ilikepaper01.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende candybox Marianne, super!
    Bedankt voor de geweldige digi's.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fantastic creation Marianne and the stamps are gorgeous:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is je kadobox schitterend geworden Marianne en dank je wel voor de superdigi's, lief van je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marianne,allereerst nog gefeliciteerd met je designerschap voor creamiep,ben benieuwd wat voor moois je allemaal gaat showen(nog meer..) Je candybox is erg leuk geworden en wat een leuke kerstdigi's,lief dat je dat doet,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtig gemaakt ook bedankt voor de digi's vinden we leuk.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a fabulous tutorial and digis Marianne! Thanks so much and Happy Holidays to you & your family!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het ziet er weer super uit hoor Marianne, knap gedaan. Je digi's zitten weer in mijn Marianne-map, dankjewel daarvoor. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooi labelkaartje heb je gemaakt Marianne. en bedankt voor de hele leuke digi's. Groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig candybox me mooie kleuren en bedankt voor de digi's.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig gedaan Marianne!! Dank voor de digi's...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige creaties Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke kadodoos en weer zo'n prachtige kerststempels! Bedankt Marianne!!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke kaart!!! En wat een mooie digi's! Super met de kerstman! Dankjewel!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige creatie heb je gemaakt..en wat een leuke digis!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, wat heb je weer mooie dingen gemaakt. Wat een bijzondere, mooie bloem is dat, helemaal super. het beertje vind ik echt een schatje, leuk hoor.
    Bedankt voor je digi's, wat zijn ze mooi en wat kunnen we ze goed gebruiken. Heb ze meteen opgeslagen, nogmaals bedankt....

    BeantwoordenVerwijderen
  41. prachtige creatie gemaakt. heel erg mooi. even een kleine vraag zou de tekstdigi's ook in het nederlands kunnen maken?
    zalig kerstfeest en een goed uiteinde/ prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar? of zoiets.
    mijn familie is niet zo op engelse teksten.
    zie maar, voel je niet verplicht.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooie kaart die bloemen zijn mooi
    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Echt een superleuke kaart en bedankt voor de digi's! Ik heb ze meteen opgeslagen op mijn computer, want ze zijn geweldig!! (ik zou niet weten hoe ik ze moet maken en op internet vind je ze ook niet zo snel..)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een schitterende creatie, Marianne! Leuk die digi's! Bedankt hoor! Ik ben helemaal weg van die Kerstman ... ho ho ho!!! Merry Christmas!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooi kadozakje heb je gemaakt en wauw wat een mooie digi's ik sla ze meteen op .
    Dank je wel Marianne.
    fijn weekend groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne