vrijdag 7 december 2012

Uitslag candy

Hallo lieve blogvriendinnen.
Vandaag ga ik de uitslag van mijn candy bekend maken.
Het waren er maar liefst 112 die er aan mee deden.
Heel wat dus en daar ben ik erg blij mee.

Ik heb mijn man een nummer laten noemen en hij zei 25.
Nummer 25 in de rij is:
Dus Babette, als je dit leest wil je mij een email sturen met je adresgegevens dan komen de stempels en extra's jouw kant.

En voor de rest volgende keer weer een kans, zal er eerdaags weer één op zetten.
En dank je wel allemaal.

En op verzoek van Dora zal ik de kerststempels ook nog even in het Nederlands maken.
Komen morgen op mijn blog te staan.
Groetjes Marianne

16 opmerkingen:

  1. Babette gefeliciteerd. En Marianne bedankt voor de verloting'.
    Ik kijk al weer uit naar de volgende.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats to Babette and big hug to my friend Marianne^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Babette van harte gefeliciteerd met je candy! Marianne bedankt voor de kans. Enne....je kerststempels zijn weer geweldig!
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Babette!! En Marianne weer bedankt voor de leuke candy en de kerststempels!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Babette van harte gefeliciteerd met je Candy groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Babette, hartelijk gefeliciteerd met je gewonnen candy. Marianne, bedankt voor een kans dit te winnen, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Babette gefeliciteerd met de candy en Marianne bedankt voor de kans.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Babette!!!
    Marianne jij bedankt voor deze leuke kans

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd Babette met het winnen van de candy, veel plezier ermee.
    en Marianne dank je wel voor de kans.
    tjee...dat je dat voor mij gaat doen.
    maar het is geen moeten, hé.
    dank je wel!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Babette en bedankt Marianne :o)
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefelicitreerd Babette.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Babette.
    En Marianne bedankt dat je de stempels ook in het nederlands gaat plaatsen.
    Ik heb zelf niets met engelse teksten op de kaarten, ben er dus heel blij mee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Babette,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne