woensdag 30 januari 2013

Nieuwe wedstrijd bij Shelly's Images

Bij Shelly’s Images gaat vrijdag 1 februari een nieuwe challenge van start.
Iedere challenge gaat één maand duren en je krijgt er een digi bij.
De digi kan je dan met de code van haar blog af halen, en die vindt je op het blog zelf.
En dat kan je doen van 1 tot 15 februari.
Met deze digi ben je dan verplicht om een kaart te maken.
Als alles leuk loopt dan gaan we dit maandelijks doen.
Kijk vrijdag even op Shelly’s Images voor de voorwaarden.
Fijne dag en groetjes Marianne


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne