zaterdag 30 maart 2013

Wedstrijd met een mooie prijs.

Hallo lieve blogvriendinnen,
Het is weer tijd voor een wedstrijd en dit keer weer een hele aparte.
Wat moet je er voor doen?
Ik zou graag willen dat je een vaderdag of moederdag kaart maakt.
Je moet maar zo denken dan ben je dik op tijd hier mee.
Ik zet hier een sketch en digi's neer.
Je kan de digi's bij mij aanvragen via de mail.
Mijn emailadres vindt je in de sidebar.
Het is de bedoeling dat je zowel de sketch en een digi gebruikt.
Dus vraag de digi's alleen aan als je mee gaat doen met de wedstrijd.



Wat kan je er mee winnen?



Deze mooie cuttlebug mal, maar daar zitten wat voorwaarden aan.
1. Lid worden van mijn blog.
2. Een reactie hieronder zetten.
3. Mijn candy met link in de zijkant van je blog zetten.

Ben je al volger dan gewoon een reactie hieronder en de link in je sidebar zetten.
Heb je geen blog dan gewoon volger worden.
Ik kijk voor de winnaar alleen naar de mensen die hier een reactie hebben neergezet, en de link in de sidebar goed hebben staan.
De wedstrijd loopt tot 30 maart en de 31 maart maak ik de winnaar bekend.
De prijs gaat er uit bij 20 deel nemers of meer.
Minder als 20 deelnemers  is de prijs twee Magnolia stempels en een verrassing zoals ik altijd doe
De kaarten kunnen jullie hieronder bij inlinkz uploaden.
Hoop dat er weer veel mee gaan doen.
Fijne dag en groetjes Marianne

20 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, Wat een leuke Candy, ik doe daar graag aan mee. Ik heb al je regels opgevolgd en vind het echt heel erg leuk.
    Ook ga ik een Vaderdag kaart maken.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He ja leuk, ik wil ook graag mee doen en ga je mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hardstikke leuk Marianne!!!
    Tijd genoeg, eerst mijn huiswerk afmaken. De sketch neem ik vast mee.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi ik ga ook mee doen en ik zal de digi aanvragen, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aktie Marianne! Helaas is de vakantie weer voorbij hier, dus ik ga kijken of ik er tijd voor kan vinden. Zoja, dan kom ik weer bij je langs. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige candy marianne, natuurlijk doe ik mee met de wedstrijd. Ik heb je al een mailtje gestuurd.
    En wat een prachtige digi's en sketch heb je weer bedacht.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kado ga je weggeven bij 20 volgers, ik doe heel graag mee.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig prijs is dit Marianne en leuke sketch , het staat bij mij in de sidebar jammer genoeg kan ikzelf niet meedoen , de digi's zijn ook heel erg leuk :-)
    Liefs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig om te doen volger was ik zowiezo al en je skechtes zijn geweldig om te doen.En dan nog zo,n mooie candy weggeven toppie.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke wedstrijd hoor, heb inmiddels de digi binnen en zal er direct mee aan de gang gaan , zal snel mn kaartje plaatsen.
    Mooie candy hoor bedankt voor de kans groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne het is geen Vaderdag kaart geworden maar een Moederdag kaart. Ik vond het 3D plaatje zo geschikt voor Moederdag vandaar mijn keuze.
    Ik moest met de schets wel opletten maar het is me toch gelukt.
    Ik heb net mijn kaart geplaatst en vind het erg leuk om mee te doen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie digi's en sketch. ik doe graag mee. heb inmiddels een mailtje gestuurd en plaats nu gelijk je prijs in mijn sidebar.

    lieve groetjes,
    kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lovely lovely candy! :D Thank you for the chance <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marianne,
    Ik heb juist mijn kaart geplaatst. Ik vond het een hele leuke sketch en de digi's zijn super. Ik ga nu de link in mijn sidebar zetten.
    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Marianne ik doe graag mee en wil de digi s aanvragen. En dan wil ik je nog vragen of je voor mij een naam stempel wil maken alsteblieft.
    http://yvonnesyummies.blogspot.nl
    Bedankt alvast Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke challenge hóór
    groetjes, Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Marianne,

    Wonderful giveaway, and interesting contest.
    Thank you so much for sharing.



    Regards,
    Vithya

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne