zondag 3 maart 2013

Vandaag even geen kaartje

In plaats daarvoor een bedankje.
Ik zie dat ik precies op 400 volgers zit en daar ben ik jullie dankbaar voor.
Het maakt de hobby een stuk leuker als je alles kan delen met elkaar.
Dank je wel voor het trouwe volgen, het geeft mij een enorme boost om door te gaan.
Daarom geen kaart, maar een hele rits met digi's voor jullie.
Veel plezier er mee, en ik begin alvast aan de volgende, want bij 425 gaan er weer een hele rits digi's op.
Fijne zondag en groetjes Marianne.











41 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marianne, wauw dat zegt toch wat hè 400 volgers! Wat lief dat je de Sigi's met ons wil delen. Ik lijf je anders ook wel volgen hoor haha. Fijne zondag nog.
    Liefs judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Je kaarten zijn dan ook dik de moeite!!
    Dank je wel voor al de digi's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, een welverdiende proficiat met je 400 volgers. Je kaarten zijn dan ook prachtig. Je hebt zoveel inspiratie. Bedankt voor de leuke digi's. Die zijn ook super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de 400 volgers. Bedankt voor deze digi's.
    Nog een fijne zondag

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg; 400 volgers!! Maar je kaartjes zijn ook altijd erg mooi!!
    Bedankt voor de digi's; ik maak er vaak gebruik van, dus ben er erg blij mee :-)
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed zeg 400 volgers, maar ja je maakt ook zulke prachtige kaarten en skechtes en nu weer deze fantastische digi,s. Met recht zeg ik GEFELICITEERD.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne, gefeliciteerd met de 400 volgers. Ik bljf je volgen, want jouw kaarten zijn geweldig om te zien.
    Dank je wel voor de digi's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Marianne. 400 volgers is niet niks. Je maakt dan ook hele mooie kaarten. Bedankt voor de digi's, ze zijn super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de leuke digi's.
    Het is altijd een plezier om naar je mooie creaties te kijken.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, 400 volgers dat wil al wat zeggen! Dank je wel voor al de leuke digi's,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een stel mooie digi's Marianne, hartelijk dank en proficiat met je 400 volgers.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat weer een stel mooie digi's Marianne, hartelijk dank en proficiat met je 400 volgers.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een stel mooie digi's Marianne, hartelijk dank en proficiat met je 400 volgers.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig Marianne, 400 volgers, wow, maar verdiend hoor, en bedankt voor die leuke digi's, ze staan opgeslagen hoor om te gebruiken.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super Marianne ...wat een mooi creaties weer...
    gefeliciteerd ..
    mooi dag
    Gerrie ..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo dat is niet gek, 400 volgers. Maar het is te begrijpen hoor, je maakt zulke leuke kaarten en geeft zoveel inspiratie hiermee aan anderen!!
    Dank je wel voor de digi's. Die ga ik zeker gebruiken.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow wat veel volgers.
    Dank je wel voor de nederlandse digi's, de rest neem ik niet mee, want gebruik ik niet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je 400 volgers. en ik wil je bedanken voor deze prachtige digi's
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Marianne met de 400 volgers en ook ik wil je extra bedanken voor al die mooie digi's die jij maakt en deelt met ons, jou kaarten zijn ook altijd mooi en die hieronder is top
    Liefs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je als dank de digi's met ons wilt delen Marianne! Maar als iemand 400 volgers heeft dan denk ik toch dat geheel eigen verdienste is! Je maakt schitterende kaarten, volgt zelf ook trouw je volgers en dat zijn denk ik ingrediënten die je nodig bent om dat te halen!!

    Lieve groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw 400 volgers, gefeliciteerd!! Wat lief van je dat je deze digi's met ons wil delen!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd!! EN dank weer voor je digi's! Ze zijn super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd!! EN dank weer voor je digi's! Ze zijn super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 400 Volger enne bedankt voor je prachtige digi's.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende digi. Bedankt.Heerlijk toch dat je zoveel volgers heb.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke digi's. Bedankt!
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met de 400 volgers!!
    Super bedankt voor de gave digi's!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. proficiat met je 400 volgers op naar de 500 maar dat lukt bij jou wel.
    ook bedankt voor de digi's
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Marianne gefeliciteerd met je 400 volgers. Bedankt voor de leuke digi's.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd! En bedankt voor je leuke digi's. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met het behalen van 400 volgers Marianne, helemaal super voor je. En wat lief dat je ons deze schitterende tekststempels cadeau doet, ik ga ze allemaal opslaan, superbedankt meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Al 400 volgers proficiat Marianne jij maak ook zulke mooie kaarten.
    Op naar de 425.
    Bedankt voor je mooie digi,s
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. bedankt voor de prachtige stempels en gefeliciteerd met je 400 volgers.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi Marianne,
    Wooooowwwww 400 volgers...
    om die allemaal bij te houden ben je dagen bezig!!!
    Wat een geweldige digi's heb je gemaakt!
    Ik heb er een paar opgeslagen!
    Hartelijk bedankt!!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marianne,

    wow, 400 volgers, gefeliciteerd oor. Bedankt voor je digi's, ze zijn super.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  37. bedankt voor de mooie digies heb ze meegenomen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Marianne, gefeliciteerd en bedankt voor de digi's. Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. 400 volgers !! Dat is niet niks. Daar zit ik nog lang niet aan haha. Je hebt daar een mooie reeks digi's gemaakt, knap hoor. Ik kom niet verder dan een tekstje intypen. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd Marianne toppie, en dank u wel voor je mooie digistamps

    liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Found your sentiments on Pinterest. Thanks for keeping them available - they are great. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne