dinsdag 9 april 2013

Enjoy the moment

Ik mag gastdesigner zijn voor deze maand bij Crealies.
Ik ben daar erg blij mee, want vindt die mallen helemaal geweldig.
Dit is mijn eerste kaartje voor deze maand.
De vlaggetjs aan de zijkant heb ik gemaakt met de double fun mal.
Alleen de puntjes heb ik daar van gebruikt.
En de rand om de kaart heen is de creative border nummer 23 die helemaal onderaan staat.
Voor de binnenkant heb ik het masker gebruikt.
Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.
Groetjes Marianne





Ik heb de volgende mallen gebruikt. 









42 opmerkingen:

  1. Hij is weer mooi Marianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOI MARIANNE

    jou mooie kaarten pik je overal eruit!
    Deze is weer schitterend.

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal jouw ding, die mallen. Het is weer een prachtig kaartje geworden, zoals altijd :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is schitterend Marianne
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heel mooi van kleur en Crealies heeft ook leuke mallen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte Marianne en dit past helemaal in je straatje:0) veel plezier!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Marianne,heel erg mooie mallen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super dat je gastdesigner mag zijn! En je kaart is werkelijk geweldig! Lieve groetjes, CHantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Marianne. Bedankt dat je onze Guestdesigner wilt zijn!!

    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je deze maand GuestDesigner bent bij ons Marianne!! Je kaartje is heel erg mooi geworden!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wowww,Wat is dit een schitterende kaart.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dat is ook wat ik dacht toen ik je bericht las, helemaal jou ding en jou op het lijf geschreven, Crealies mallen! Prachtig gedaan Marianne!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf voor je meis, hartelijk gefeliciteerd met je GDT, je hebt ook zulke prachtige stijl en crealies past echt perfect bij je, bewijs is dit kaartje, superzzzz, fijne dag, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf voor je meis, hartelijk gefeliciteerd met je GDT, je hebt ook zulke prachtige stijl en crealies past echt perfect bij je, bewijs is dit kaartje, superzzzz, fijne dag, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er prachtig uit..jij kan zo bij het team..als vast..vind ik..lol.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart Marianne!! Mooi dat groen met kraft. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk dat je gast designer mag zijn, je kaart ziet er super uit

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Marianne,
    wat leuk dat je gastdesigner mag zijn dat is je toevertrouwd!
    je maakt altijd zulke mooie kaarten met die malletjes!
    Ik zag er nu ook weer drie voorbijkomen, die ik erg mooi vind!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Marianne. Leyuke mallen heb je gebruikt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a cute image^_^
    Gorgeous card my dear^_^
    Have a lovely day,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk!
    Het is weer een prachtige creatie.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is weer prachtig Marianne, je hebt ook veel van Crealies op je kaart verwerkt, super zijn je vlaggetjes, heerlijk voor je om je zo te kunnen uit leven, dan nog een mand gastdesigner, het geluk lacht je toe vrouwtje.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart en superleuke stansen die je gebruikt hebt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik kan weer dat ik hem geweldig vind en ja natuurlijk wat een lieve kleuren zo veel liefs nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart. Leuke mallen allemaal en prachtige kleuren en stempel heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk voor je dat je gastdesigner mag zijn bij Crealies, je kaart is zoals gewoonlijk weer super!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is die weer helemaal super geworden Marianne, echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leukerd Marianne!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow wat een prachtige kaart, heel leuk zo met die kleuren,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende kaart Marianne.... leuke kleurtjes (ook al is het niet je favo kleur.... las ik op het Crealiesblog) Proficiat met je GDT schap... ben benieuwd naar je andere kaarten...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Marianne,
    Ik had dit PRACHTIGE kaartje ook al gezien op het blog van Crealies.
    Enjoy the moment.....dat doe ik zeker ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart, mooie mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een hele mooie vrolijke kaart en het idee met de vlaggetjes aan de zijkant moet ik echt ik onthouden. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Parabéns Amiga.
    Ficou maravilhoso seu cartão, muita criatividade.
    Beijo, fique com Deus.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk ?? Ik vind hem erg mooi hoor je kaart. Leuk zo in het groen .... En lekker veel Crealies - stanzen gebruikt. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. prachtige kaart met die mallen. mooie kleuren.
    gefeliciteerd dat je daar 'gast'mag zijn. een hele eer.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh wow this is just gorgeous. A wonderful design and I love the flower with the leaves.
    {Would love you to visit my blog and join my 500-Follower Give-Away. Thank you so much if you already have entered and good luck.}
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hai Marianne, wat een super mooie kaart, leuk deze kleur groen! Je hebt de materialen van crealies heel mooi weten te verwerken op je kaart! Veel plezier met gastdesignen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. helemaal geweldig
    de kleuren zijn ook super hoor
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne