donderdag 25 april 2013

May all your dreams come true

Voor vandaag is het mijn beurt om wat neer te zetten op het blog.
Ik heb deze keer gewoon een gekleurd plaatje genomen en zwart wit gemaakt.
Hij is dus niet zo scherp omdat het geen digi is.
Maar ik vind het plaatje helemaal te gek, zo grappig.
Ik heb de tekstdigi er voor jullie bij gezet.
Ik heb gekozen voor een bloem van Marianne design.
Dan heb ik heel veel eyelets gebruikt en een klein bloemetje.
Voor de rest gewoon in het blauw gehouden, echt een mannenkleur.
Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden en een fijne dag.
Groetjes Marianne



44 opmerkingen:

  1. Hij is zo grappig Marianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad SUPER Marianne!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HAHAHAHAHAHAHAA....dIE IS LEUK EN HEEL MOOI! Die kaart past zo goed bij mijn vader! hihihihii

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Marianne, wat een gave kaart en stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem fun en daarnaast ook weer erg mooi Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja deze is echt heel grappig. Ik zit hier met een glimlach achter de PC. En je kaartje is weer zoals altijd prachtig van kleur en ontwerp!! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal te gek Marianne.Wat een geinige kaart in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig plaatje is dit, een echte stoere mannenkaart Marianne!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,
    Hij is inderdaad erg leuk. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt, jammer dat mijn vader net jarig is geweest. Ik ga hem onthouden voor volgend jaar.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een GRAPPIGE en STOERE kaart Marianne.....komt o.a. door het GEINIGE plaatje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart, durf zelf nooit zo goed bloemen op een mannenkaart te doen, maar als je een ander kleurtje pakt valt het reuze mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihihi geweldig leuk plaatje, mooi kaartje, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig plaatje! Leuke kaart heb je ervan gemaakt!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke stoere kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha een leuke grappige kaart Marianne!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke, stoere en geweldige kaart. zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi, hoi Marianne nou ik ben er weer hoor, pffffff heb jullie wel gemist.
    Heb je blog ff bekeken en je hebt weer schitterende creaties gemaakt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke digi op een mooie kaart.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super gaaf kaartje Marianne
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha echt geweldig dit plaatje, helemaal super gedaan weer Marianne, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Marianne,
    wat een lachen plaatje heb je gebruikt!
    mooi afgewerkt kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je kaart kei gaaf gemaakt Marianne.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gave kaart Marianne... die digi blijft het goed doen... elke keer weer!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha zo'n leuke en leuke kleuren ook
    Grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. inderdaad!! dit is een hele gave plaatje! geweldige kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marianne, HAHA wat hilarisch! Geweldige stempel, herken ik daar Arnold in de spiegel :)? Een te gekke kaart Marianne en weer een prachtige digi. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi
    wat een geweldig leuke kaart is dit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is echt leuk!

    fijn weekend
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is LEUK,
    Hij is geinig
    Hij is super LEUK.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende kaart. En wat een leuke grappige stempel.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a fabulous card my dearest friend^_^
    Fantastic funny image^_^
    Have a sweet weekend^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. woowwowowoowow...hij is geweldig geworden..SUPER!!!!!!!!!
    liefs Henriette xxxx enne bedankt voor de mooie digi...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WAUW Marianne wat heb je dit leuk gedaan fantastisch gewoon

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ooooohhh die digi wat sitie gaaaaaaf!! Net als je kaart, en ook erg stoer. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterend Marianne, wat een fantastisch plaatje! En de rest van je kaart lekker stoer, echt een prachtige mannenkaart!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hahaha wat een gave stempel! Heel mooi in deze kleuren!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ooh I love the humour in this one.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne