donderdag 20 juni 2013

Omdat jij gewoon bijzonder bent

Vandaag is het mijn beurt weer om wat op het Creamiep blog neer te zetten.
En ik heb deze keer gekozen voor de kleuren beige, oranje bruin en roze.
Alhoewel ik met dat roze steeds oorlog had, want een kamer vol hobbyspullen en nog 
niet de goede kleur papier hebben.
Soms vraag je je af hoe dat toch mogelijk is.
Ik heb gebruikt de stempel van Noor.
En dit zijn de tekststempels die ik heb gebruikt.
Verder de bloemen van Joy.
En dan nog de vlinder en de lantaarnpaal.
En dan natuurlijk een hoop papier en cardstock.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en een fijne dag.

20 opmerkingen:

  1. Hij is zo mooooi Marianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous and adorable, love all the details too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart weer, mooie kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Marianne! de kleuren spatten van het scherm;0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo en deze is ook alweer zo schitterend.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, mooi afgewerkt. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Marianne!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw,wat een prachtige kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi kaartje Marianne...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt een hele mooie kaart.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Marianne, ik vind hem super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje weer Marianne! En gefeliciteerd met je plekje bij Crealies! Dat is je natuurlijk op het lijf geschreven!! Succes Marianne!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne