woensdag 17 juli 2013

Verjaardagscandy

Hallo allemaal,
Ten eerste wil ik al mijn nieuwe volgers welkom heten.
Ik ben er erg blij mee, maakt het allemaal veel gezelliger.
Dank je wel daarvoor.

Ben op 17 juli jarig en daarom wil ik een candy weggeven.
Altijd leuk om iemand te verrassen met een leuk cadeautje.


Er zullen weer twee Magnolia's in gaan en dan nog vele leuke verrassingen.
Al wat je hoeft te doen is:
-Volger zijn of worden.
- Candy in de sidebar zetten.
- En een reactie hier onder zetten.
Ik kijk voor de winnaar alleen in de lijst met reacties hieronder.
Op 17 juli trek ik de winnaar.
Fijne dag allemaal.

64 opmerkingen:

  1. Wat lief van je. Ik wil wel een kansje wagen.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marianne,
    je moet eigenlijk kadootjes krijgen als je jarig bent toch!
    maar ik doe mee hoor, veel te leuk!

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,
    volger van je blog hoef ik niet te worden want dat ben ik al. En ik doe heel graag mee met je verassings verjaardags candy en zet je candy in mijn side bar!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marianne,
    Wat leuk; een verrassingsandy. Ik wil graag meeloten want ik hou wel van verrassingen. Dankjewel voor de kans!
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOO Marianne wat maak je het weer spannend volger ben ik al van je supermooie creaties en ja eigenlijk hoor je cadeautjes te krijgen, maar dit is ook erg leuk om aan mee te doen. Zet het in ieder geval in me sidebar neer hoor. Veel succes ermee.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,

    Mag ik je dan alvast feliciteren met je verjaardag. Ja ik weet het ik ben een beetje vroeg maar beter te vroeg dan het vergeten :)
    Jij bent jarig en je geeft dan ook nog eens een verrassing's candy weg.
    Je maakt me wel heel nieuwsgierig.
    Ik doe graag mee met je candy en zet hem dan ook in mijn side bar.

    Grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast van harte met je verjaardag, en ja voor een cadeau zijn we altijd wel in ook al zijn we zelf niet jarig!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marianne,

    Wat leuk dat je dat doet! Ik zet je verjaardags-candy graag op mijn Blog!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke verjaardagscandy Marianne, doe graag mee en zal het op mijn blog plaatsen...

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marianne,
    Geweldig zo'n leuke candy,
    alvast hartelijk gefeliciteerd.
    Je maakt prachtige kaarten zag ik,
    dus zal wel eens vaker een kijkje komen nemen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne,

    Wat leuk dat je een candy weggeeft. Alvast proficiat met je verjaardag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk dat je een candy weggeeft
    graag doe ik mee
    en heb het ook op mijn blog gezet
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super lief dat je een candy weggeeft
    Doe natuurlijk graag mee
    Een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk een verrassing Candy
    ik doe graag mee Marianne en ga hem op mijn blog plaatsen

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben dol op verrassingen, dus gooi mijn naam maar in de grote hoed.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alvast gefeliciteerd.
    Ik hou van leuke verrassingen en doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Ik ben dol op 'snoepjes'.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou wat gaaf daar wil ik wel een kansje op wagen.
    dank je wel Marianne.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Marianne, wat leuk dat je voor je verjaardag een candy weg gaat geven, ik doe graag mee hoor, volger ben ik al en je candy komt in de sidebar te staan, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag en naturrlijk ga ik ook een poging wagen om deze Candy te winnen veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je met je verjaardag een Candy weggeeft en wat voor één. Ik heb je Candy in mijn sitebar gezet. en volger was ik al en ik doe heel graag mee voor je Candy
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Parabéns Amiga!!!
    Obrigada por essa oportunidade.
    Beijo, sucesso.
    Deus abençoe sua vida.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Marianne. Ik hou wel van verrassingen en doe graag mee met je candy.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marianne,
    wat leuk dat je weer een candy gaat weggeven. Is een beetje traditie aan het worden met je verjaardag een candy verloten.
    Ik doe natuurlijk weer graag mee.
    Zal je candy in mijn zijbalk zetten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo marianne..

    bij een verjaardag krijg je kadootjes,maar jij geeft ze weg.
    bij deze alvast een fijne verjaardag

    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat je een candy weg geeft natuurlijk wil ik graag meedoen ook wil ik je vanaf deze kant alvast proficiaat wensen.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk, leuk, leuk een verrassingscandy dus ik waag graag een gokje!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marianne,wat lief van je,ik wil graag een kansje wagen. Volger ben ik al een tijdje en je candy zet ik nu meteen in mijn sidebar,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk gebaar dat je een candy weggeeft. Ik waag graag een kansje. En wens je alvast een fijne verjaardag toe. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marianne.
    Wat leuk dat je een verjaardagscandy gaat weggeven. Ik doe graag mee.Altijd spannend.
    En alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Spannend hoor een verrassing candy, ik doe graag mee en wens een ieder succes en jou een fijne verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oi Marianne!!!

    Amo suas criações!!! Parabéns e obrigada por compartilhar conosco esse maravilhoso doce.

    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Altijd leuk een candy! ik doe graag mee Marianne:0) alvast een fijne verjaardag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. erg leuk dat je een candy weggaat geven vanwege je verjaardag, altijd feest, nietwaar? verjaardag bedoel ik dan.
    ik doe ook mee voor een kansje....succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Advance happy happy birthday! :D You are so generous, and so kind to have somebody else be happy too on your special day. It does feel great knowing you are the source of someone's happiness even just for a short while. I salute you miss Marianne :D God bless you always and may you have a rocking birthday this coming July 17th :) May you also have many, many, many more birthdays to come!
    xoxo,
    Jayvalikka

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Advance happy happy birthday! :D You are so generous, and so kind to have somebody else be happy too on your special day. It does feel great knowing you are the source of someone's happiness even just for a short while. I salute you miss Marianne :D God bless you always and may you have a rocking birthday this coming July 17th :) May you also have many, many, many more birthdays to come!
    xoxo,
    Jayvalikka

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha die Marianne,
    Ik dacht ik ga eens bij jouw langs om te kijken of er nog kaarten te koop zijn. Als ik ze verstuur, wat me soms aan het hart gaat, krijg ik altijd van die complimentjes. Zijn toch net kunst werkjes.
    Zie dat je 17juli jarig bent. Nou dat vergeet ik niet, want dan is mijn broer en zwager jarig.
    Ik wil ook weleens een gokje bij jouw wagen en kom morgen even terug om een kaartje te bestellen.
    Gezellige groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk zijn een verjaardagscandy en heerlijk om jarig te zijn in de zomer. Spannend wie hem gaat winnen :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marianne,
    wat leuk dat je op je verjaardag een candy gaat weggeven! Graag waag ik een kansje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk dat je trakteert op je verjaardag Marianne! De cadeautjes staan op mijn blog.. Alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Altijd leuk, zo´n verrassing Marianne, ik wil dan ook graag een kansje wagen. Je Candy staat al op mijn blog.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Marianne, wat leuk dat je je verjaardag met ons viert. Ik waag graag een kansje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Marianne, Wat aardig en leuk dat je voor een verjaardag een candy weggeeft. Ik waag graag een kansje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Also I would like to join. Greetings:)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ohh marianne lief hoor dat je ons mee laat feesten voor je verjaardag ik doe hier heel graag aan mee.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat leuk! Vind ik net je blog en val met mijn neus in de boter! Alvast gefeliciteerd. Groetjes, Trees(die best een gokje wil wagen)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Luef van je ik doe ook graag mee.

    Liefs van bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat leuk, je volgers verwennen met je verjaardag. Ik doe graag mee. Ik laat me niet zo vaak horen met een reactie maar volger ben ik al lang.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Erg leuk zo'n verrassings candy. Bedankt voor alle inspiratie op je blog.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Marianne, wat een verwennerij voor jouw volgers....leuk dat je dit doet, ik wil graag een gokje wagen.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk...bijna jarig..zou je een graag een verjaardagskaart willen sturen..als je het leuk zou vinden..email vind je bij mijn profiel:-))

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Marianne, Een leuk idee zeg. IK doe graag mee. IK vind dat je altijd prachtige kaarten maakt, heel erg mooie kleuren combi's en bijzondere digi's gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Alvast van harte gefeliciteeerd met je verjaardag. Hopelijk heb je net zulk mooi weer als vandaag. Ik houd wel van verrassingen. Wil graag een kansje wagen. Heb het op mijn blog gezet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Marianne,
    wat geweldig, een candy op jou verjaardag! Doe graag mee. Feliciteren doe ik later (17 juli)
    Ik ben je volger geworden. Jeetje wat een super mooie kaarten maak je zeg! Dat wil ik niet meer missen! Groetjes Anita en alvast een fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo Marianne,
    Volgens mij moet je cadeautjes krijgen op je verjaardag. Ik ben volger van je blog geworden. Mooi blog, mooie kaarten.
    Een hele fijne dag 17 juli. Ik doe graag mee aan je candy.

    Groetjes Monique
    P.s. nu eens zien of ik je link in mijn blog kan krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hallo Marianne,

    Allereerst wil ik je een gelukkige verjaardag wensen.
    Volger ben ik al een tijdje en ik zou graag een kansje willen wagen!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  57. wat leuk marianne, ik doe graag mee, zal je even mailen, dan stuur ik je een kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gefeliciteerd, want vandaag ben je dan ook echt jarig. Maak er een fijne dag van
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Happy Birthday, Marianne ! may your life be filled with love and happiness for now on ...and lots of beautiful cards for us to enjoy ;).

    Thanks for the candy give-away. Already accomplished all the steps you required. Keep fingers crossed ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat lief... En leuk! Ik wil ook wel meedoen :-)
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marianne. Maak er een mooie dag van.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik wilde je vandaag even feliciteren met je verjaardag en een fijne dag toe wensen.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  63. gefeliciteerd met je verjaardag
    geniet van deze mooie dag met schitterend zonnig weer

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne