vrijdag 12 juli 2013

Happy birthday 2 you

Voor vandaag is het mijn beurt om wat op het Crealies blog neer te zetten.
Ik heb deze keer gekozen voor een stoere meid.
Voor de randen heb ik gebruikt Creative border 23
Deze border heeft twee randen, maar wat er als afval overblijft tussen 
de randen is ook een mooie rand.
Ik heb dat gebruikt onder en bovenaan de digi.
En dan heb ik ook de Labels & more 01 gebruikt.
Voor de bloemen en bladeren heb ik gebruikt Creative shapes 11
En tot slot de Text tag 04.
Fijne dag allemaal en groetjes Marianne.








31 opmerkingen:

  1. Zeker een stoere meid, mooi ingekleurd en wat een gave kleuren heb je weer gebruikt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er super gaaf uit zeg , heel gaaf xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan weer Marianne...superkleuren ook!
    Echt stoer.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. stoer maar supermooi ! Fijn weekend meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De keuren zijn prachtig gecombineerd en een echte gave meidenkaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd Marianne. Leuke kleurstelling. Zeker stoer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtig kaartje!! Die bloemen zijn weer supermooi! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart Marianne met heerlijk zomerse kleuren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart en mooi van kleur. Lekker fleurig.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk stoer kaartje Marianne.

    liefs Amanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwwww mooie kaart Marianne met mooie kleuren. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Marianne! Lekker zomers en stoer, past heel mooi bij elkaar zo!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuke kaart!!!
    Ziet er zowel erg lief als stoer uit.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk,zo'n stoer afdrukje en heerlijk die vrolijke kleuren,leuke meidenkaart,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne,
    Een heel mooi voorbeeld kaartje voor het blog van Crealies! Wat durf jij toch met verschillende kleuren te werken! prachtig weer.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een beeldschone kaart, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart weer Marianne!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is wederom op en top een Marianne kaart en super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je weer een super mooie kaart gemaakt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooo Marianne, meisje waar haal je het toch allemaal vandaan, jij bent zo goed.
    Dit is ook weer schitterend gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuk kaartje Marianne
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marianne,
    Je kaart is weer schitterend. Zulke lieve kleurtjes. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Marianne wat is die super geworden, ik vind het weer een toppertje eerste klas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is inderdaad een stoer afdrukje, super kleur gebruik Marianne!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Marianne..Hij is prachtig en gelijk ook stoer!!

    Fijn weekend groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Marianne,
    leuke stoere kaart mooi ingekleurd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supermooi kaartje! Heel blij word je ervan!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne