woensdag 21 augustus 2013

Bloghop bij Crealies / Believe in magic

Voor vandaag staat de derde bloghop gepland bij Crealies.
Het nieuwe product van vandaag zijn de Crea-nest-lies.
Deze komen in 6 varianten.
En je kan ze kopen met een extra grote er bij, die kost 17,50, de kleinere
versie (zonder de grootste maat)  kost 14,50.
En ook bij deze nieuwe artikelen is er weer een bloghop.
Je kan er weer een leuke candy mee winnen.
Wel even overal een reactie achterlaten.
Je komt na mijn blog terecht bij Miriam.







Ik heb er deze kaart mee gemaakt.
En ook nog de volgende producten gebruikt.
Allemaal hier te verkrijgen.





 


39 opmerkingen:

  1. Leuk werk weer Marianne!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwww prachtige kaart heb je gemaakt Marianne en wat een mooie mallen.Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Succes met de hop. Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je heb er weer iets mooist van gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Marianne en wat zijn de nieuwe Crea Nest lies prachtig. en wat is het weer leuk om te kunnen hoppen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijzonder mooie kaart! Die kleurencombinatie is een die ik niet gauw zou kiezen, maar dit gezien en dus ga ik die combi toch een keer gebruiken... (ik maak andere dingen...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje van een kaartje heb je er weer mee gemaakt!!

    Ik ga lekker even verder hoppen.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oo wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.

    het is iedere keer weer een genot om naar je werkjes te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,

    Alweer zo'n schitterende creatie met een Crealies mal. Met zoveel mooie kaarten is het bloghoppen een feestje. Fijne dag verder, ik hop weer verder!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een bjoetie je kaart en die mallen echt ze zijn super gaaf xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een cutie Marianne en ook de open flowers heb je leuk verwerkt met de roosjes erin, mooie mallen!
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Marianne! De kleuren spatten weer van het scherm af, heel mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart met de nieuwe mal die je erop hebt verwerkt. Prachtig ingekleurd ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Marianne! En wat een verrassing alweer een leuke bloghop!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je hier een prachtige kaart laten zien met al die leuke verschillende producten en helemaal met die nieuwe mal er zo bij.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Marianne, ben toch maar gezwicht voor deze bloghop, was toch wel benieuwd naar al die mooie nieuwe mallen, jouw kaartje is ook weer een plaatje, mooie kleuren, beetje mosterdgeel (als ik het goed zie) en dat blauw, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Marianne,
    Wat een onwijs lief kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaart en wat een leuke dingen maakt crealies toch

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marianne,
    Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt en super dat er nu nog een derde bloghop de ronde doet ik ben weer van de partij
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave kaart met bijzondere kleurencombinatie. De nieuwe Crea-nest-lies passen er perfect bij!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat lek zo'n bloghop ik had nog nooit meegedaan, erg mooi geworden je kaart.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. je hebt weer een prachtige kaart Marianne.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw!!!! Alweer een prachtige kaart en ook deze nieuwe mallen zijn weer super.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke kaart en wat een prachtige mallen.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk kaartje en supermooie mallen
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart heb je met de nieuwe mallen gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele gave kaart met veel leuke details!
    Deze nieuwe vormen kun je op elke kaart gebruiken en ik vind je vlindertjes er ook erg mooi bij staan zo dubbel.
    Fijne avond en ik hop weer verder
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een Super mooie creatie Marianne met de nieuwe Crea Nest Lies Dies,
    echt geweldig.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi marianne,
    ook deze mag weer gezien worden weer zulke mooie kleurtjes!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende kaart heb je met de Crea-Nest-Lies gemaakt. Hele mooie kleurencombinatie. Ik hop vlug verder... Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Woooooowwww, super mooi. Mooi gedaan met de nieuwe Crea Nest Lies Dies. Ook een schitterende kleuren en plaatje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauwww wat een prachtig kaartje
    mooi zijn die stansen
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze mal is prachtig, trouwens e hebt er ook een heel leuk kaartje mee gemaakt. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een supermooie kaart Marianne. Heel mooi die nieuwe stansen. Je kaart is prachtig.

    Groetjes en fijn weekend.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een prachtig kaartje,en de kleuren zo bijzonder,en hier is de mal heel mooi gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne