zaterdag 17 augustus 2013

Bloghop bij Crealies / Goede reis

Vandaag is de tweede bloghop bij Crealies.
Wil jullie de nieuwe bloemen laten zien.
Ze heten open flower small.
En er zijn er vier van.
Het is de bedoeling dat je de hele hoplijst af gaat en overal een berichtje achterlaat.
Dan maak je weer kans op een leuke candy.
En houdt het blog in de gaten want er komt nog veel meer leuks aan.

Je komt na mij bij Miriam terecht.





Ik heb deze kaart er mee gemaakt.
En ook nog de volgende producten gebruikt die er onder staan.
Allemaal hier te verkrijgen.






33 opmerkingen:

  1. Weer een leukerd hoor Marianne, jij hebt wat met dat monstertje, je layout mag er weer wezen hoor, TOP.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow Marianne wat een schattig kaartje zeg!! ziet er heel mooi uit groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! De flowers zijn nog mooier dan de doodles! Je kaart is prachtig en ook je vorige, die had ik geloof ik even gemist....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prcachtige kaart in mooie kleuren marianne
    Gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahhh wat een schitterende kaart, Henry is supermooi ingekleurd, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!!!! Prachtige kaart en mooie bloemen. Ik hop snel verder, want ik wil wel kans maken op zo'n prachtige mal.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kart, met de nieuwe mallen. Lief stempeltje ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. EEn supermooie kaart met geweldige kleuren en natuurlijk een mooie combinatie van de doodles en bloemen.
    Top!
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een veelzijdige bloemen, erg mooi gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marianne. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een scheetje is dit weer ! alles zo mooi aangekleed echt weer genieten van je prachtige kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super kaartje Marianne, leuke bloemen zijn er te winnen.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer een heel mooi kaartje Marianne.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk verwerkt die stansen.. als ik alle uitwerkingen zie krijg ik ook zin om er mee aan de slag te kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat zijn de doodles hier ook zo mooi verwerkt op het kaartje.
    Super!
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw helemaal schitterend weer Marianne, supermooi is je kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Marianne,
    tjee...jij maakt ook altijd mooie kaarten. prachtige kaart, mooi geheel.
    crealies producten komen op dit kaartje heel mooi naar voren.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kan zien dat het de kleine dingen zijn die het een geheel maken, mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marianne, chique kleurencombi en leuk om de mallen zo gecombineerd te zien! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Marianne, Prachtige mallen en bloemen gebruikt.Ik snel weer even verder hoppen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super kaart Marianne
    mooi met de nieuwe flouwers

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schitterende kaart Marianne. Hele mooie combinatie, de open flowers met de frame doodles. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk kaartje ook de nieuwe bloemenmal ziet er mooi uit .
    Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart! Die stempel is ook wel erg leuk! Fijne zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kei leuk gemaakt! Je afdrukje is heel mooi ingekleurd. TOP!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woowweee, mooi zeg. En die bloemen, zo super!!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje. Super leuk stempeltje. En de Open Flowers heb je ook erg leuk gecombineerd met die bloemetjes.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een geweldige combi zo de open flowers een de doodles
    Super mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met vele mallen, waaronder de open flower mal.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik hop ook even hier bij jou aan, mooi blog en zeker mooi die open bloemetjes!
    Ik vind het zo leuk dat jij onder elke kaart die je maakt alles zet dat je gebruikt hebt.
    Ik ga ook nog even bij je naar boven de derde bloghop doen, tot zo
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart, mooie details zitten erin verwerkt, Leuke stempel.
    Ik hop weer verder, groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne