zaterdag 10 augustus 2013

Bloghop bij Crealies

Vandaag is de eerste bloghop bij Crealies om kennis te maken met 
de nieuwe producten die er de komende weken aan komen.
Om te beginnen wil ik jullie de nieuwe Crealies Frame Doodles  laten zien.
Zijn ze niet super?
Het zijn twee stansen in één. Een smalle doodle met
een schaduw er om heen.
Ben je benieuwd wat je er mee kan maken, daarom deze bloghop.
Je begint bij de eerste naam en zo ga je iedereen op rij af.

Anja
Ans
Hennie
Janneke
Marianne (je bent hier)
Miriam
Wilma
Yvonne
Crealies

Aan het einde kom je op het Crealies blog weer terug.
Je moet overal een reactie achterlaten.
Waarom????
Uit alle deelnemers kiezen we een winnaar die een
nieuwe Frame Doodle stans mag uitkiezen..
Is dat nou niet leuk?

Maak je zelf iets moois met de Frame Doodles, laat het
ons zien in de facebookgroep van Crealies.
Je kan daar zo lid van worden.
En je kunt er al je werkstukken met iets van Crealies er in laten zien.
De Frame Doodles zijn hier te koop.
Wij zijn benieuwd wat jullie er van vinden en volgende week zaterdag
maken we de winnaar bekend.
Je kunt t/m vrijdag mee doen.
En volgende week zaterdag is er veel meer nieuws te zien.
Houd het blog dus in de gaten.





En dan nu mijn kaart er mee.
Het leuke van die Frame Doodles is dat je er ook een
tag mee kan maken.
Je plakt er dan een stukje cardstock achter.



Ik heb ook nog naast Frame Doodle 01 de volgende producten 
er bij gebruikt op de kaart.
Ook allemaal hier te koop
Fijne dag en groetjes Marianne





48 opmerkingen:

  1. Erg leuk hoe jij de Doodles heb gebruikt Marianne! Je kaartje is een topper hoor.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart mooie kleuren en leuke tekst.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Marianne!! Leuke doodles zijn het!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne ook jij hebt weer een geweldig leuke creatie gemaakt is heel leuk om te zien wat jullie allemaal voor een mooie kaarten en lo maken zo ga nu weer verder hoppen
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wat gaaf Marianne dat ziet er heel mooi uit.
    en inderdaad gave stanzen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne, Wat een prachtige kaart. Leuke kleuren. Lieve afbeelding, mooi ingekleurd. Prachtig afgwerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit..heb zelf ook een creaties mal..vind ze prettig in gebruik in mijn big shot!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met zo'n mooi plaatje (is het een stempel??). Leuk idee die tag. Ik ben benieuwd naar de volgende en hop gauw verder...
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje en wat heb je de nieuwe stansen gaaf gebruikt op je kaart, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat leuk zoals jij de frame doodles hebt gebruikt Marianne, grappig dat ze overal weer anders zijn toegepast, je kaartje is trouwens ook weer een plaatje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan. Bij iedere kaart krijg ik weer een andere "favoriet", gelukkig zijn er maar 4 om uit te kiezen. ;-)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk! Ben benieuwd naar alle blogs dus ik ga even hoppen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een mooie kaartje, prachtige kleuren en mooie mallen heb je weer gebruikt.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben aan het HOPPEN!!!!!!!
    En kom mooie en hele mooie kaarten tegen.
    Ook bij jou staat weer een gave creatie.
    Waar haal je toch de tijd vandaan???
    Ga je snachts ook door???
    Fijne zondag.
    Groeten
    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Marianne. En het ideetje om er een tag van te maken is super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zoals ze hier een lijstje vormen! Die kleuren zijn ook mooi bij elkaar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is weer mooi Marianne, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Marianne,
    ik heb weer met veel plezier je kaartjes bekeken, wat een mooie exemplaren!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoe je dit verwerkt hebt. Je kaart is trouwens ook schitterend, prachtige kleuren ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauwww wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur en prachtig ingekleurd. Mooie nieuwe mal ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart weer Marianne, gaaf!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoals altijd weet je er weer iets heel moois van te maken.
    De nieuwe materialen van Annelies zijn dan ook erg prachtig!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf idee om er een tag mee te maken hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is echt super mooi, echt mijn ding!! en dat met mooie nieuwe frames. Mooie kleuren. Volgen doe ik je al. PS leuke blog hop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een topper van een kaart Marianne, je hebt de doodles prachtig verwerkt in je kaart. Ik ga snel verder hoppen ik kijken wat de volgende weer voor moois laat ziet.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart ! Leuk idee met de doodles een tag te maken. Ik hop weer verder. Nieuwschierig naar nog meer moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook hier weer zo leuk verwerkt deze nieuwe stansen en steeds heel verschillend, leuk Marianne! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel erg leuk die kleuren bij elkaar
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo,
    Ben al aardig op weg met hoppen, maar ook deze kaart is weer prachtig. De stansen lijken me geweldig en dat de schaduw ook gestanst kan worden vind ik ook super. Veel succes en gr. van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Niet alleen de doodles heb je prachtig gebruikt ik vind de kleurencombinatie ook heel erg goed gekozen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow ook weer zoveel moois te zien met de mallen van Crealies.
    Schitterende kaart heb je gemaakt Marianne.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Marianne, wat is dit weer prachtig in jouw geheel eigen stijl gedaan. Ik vind deze nieuwe frame doodles echt weer een prachtige aanvulling.
    Groeen, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldige kaart. Helemaal mijn kleurtjes. Super.

    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  36. SUPER mooie creatie Marianne met de nieuwe Frame doodles en geweldige kleuren heb je gebruikt.
    de bloem is ook geweldig.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

  37. Hoi Marianne,

    Super mooi kaartje. Zo'n bloghop is toch wel leuk. Juist ook omdat ik eerst niet goed wist wat te doen met die nieuwe stansjes, maar nu wel.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat maak jij prachtige kaarten! Ik ben gelijk volger geworden. Nu hop ik weer door naar de volgende in de rij. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. heb op de bloghop al verschillende kaarten tegen gekomen met de frames maar dit is echt een hele mooi!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig frame, maar die stempel!!! Wow!!! Die komt op mijn moet ik hebben lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ze zijn zeker schitterend!! En wat een prachtig kaartje heb je ermee gemaakt.

    Ik ga weer lekker verder hoppen.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooie kaart heb je gemaaakt.
    En weer verder met hoppen

    Ingird

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo, ik kom even langs hoppen, je hebt een leuke blog! Je maakt hele mooie kaarten,leuk!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne