zondag 15 september 2013

Vandaag is jouw verjaardag

Vandaag gaat er weer een uitdaging van start bij DMCC.
Je moet tape of reepjes op je kaart plakken.
Dit is mijn uitwerking geworden, een verjaardagskaart.

Deze challenge zal korter lopen als normaal, namelijk tot 
donderdag 26 September 18.00 uur, 
27 September maken wij de Random winnaar bekent.
We komen op 1 Oktober terug met een nieuwe uitdaging en een verrassing! 
Wat die verrassing is ga ik nog niet vertellen.
Wel zijn er een aantal nieuwe designers aan jullie voorgesteld 
 en zij hebben hier mee te maken.


Heb ik jullie nu een beetje nieuwsgierig gemaakt...... 
Hou het DMCC blog in de gaten!

Groetjes Marianne


De sponsor is deze keer:



32 opmerkingen:

  1. In 1 woord schitterend Marianne.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Marianne, prachtig gedaan met de bloemen!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige kaart! Jou kaarten haal ik er altijd zo uit. Gewoon door de vrolijke kleuren!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart met een mooie kleurencombi Marianne.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig Marianne.
    Fijne zondag
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een supergave kaart heb je weer gemaakt Marianne, helaas ontbreekt me even de tijd wegens familiebezoek, maar ik probeer wel zo af en toe een te kijken en een berichtje achter te laten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk gedaan! Prachtig hoe Tilda op de reepjes zit ;-)

    Liefs Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Marianne, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt weer een mooi voorbeeldje gemaakt.
    Prachtige kleurencombinatie, ik kan het niet laten om te zeggen dat je daar zo goed in bent.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marianne
    Het is weer een beauty geworden, wat een gave kleuren, héél mooi gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je kaartje weer super Marianne, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart in prachtige kleuren en super details! Leuk gedaan met de reepjes. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw!!! Wat weer een prachtige kaart en mooie kleuren heb je weer gebruikt.
    Leuk blog is DMCC, maar ik heb geen materialen daarvan, dus kan ik daar jammer genoeg niet mee doen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Marianne!
    Mooi die herfstkleuren...
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi
    Super mooie kaart heb je weer gemaakt .
    Een hoop moois er weer op .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een bjoetie Marianne!! Zoveel moois om naar te kijken!! Schitterend hoor. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Marianne,
    wat een mooi kaartje is dit weer!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart Marianne:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schitterend is hij weer Marianne veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een fantastisch mooi kaartje, Marianne! Helemaal top!
    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne