donderdag 12 september 2013

Zomaar een kaartje

Voor vandaag is het mijn beurt om weer wat neer te zetten op het Crealies blog.
Ik heb weer het een en ander gebruikt.
Waaronder Frame Doodles 04.
Voor de bloem heb ik Creative flower 17 gebruikt en de bladeren zijn de Creative shapes 21.
Ik heb ook weer de Creative border 16 gebruikt.
En dan de Crea-nest-lies 05 en 03.
Nummer 5 zit achter de digi en nummer 3 heb ik een blanco geplakt op de tag bovenin.
En dan nog de tekst, daar heb ik Text & tag 04 gebruikt.
Dit was mijn bijdrage weer voor vandaag.
Fijne dag en groetjes Marianne



31 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje weer. Mooie kleurencombi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan zeg. Een kaart al in de herfstkleuren, mooie combinatie trouwens. Erg leuk geheel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Marianne!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart en wat een leuke swirl heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw marianne wat een leuke kaart heb je weer gemaakt erg mooi van kleur.
    Ook je andere kaarten schitterend hele mooie kleurencombinatie,s en leuke stempels gebruikt.
    Nog een fijne dag gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw marianne wat een leuke kaart heb je weer gemaakt erg mooi van kleur.
    Ook je andere kaarten schitterend hele mooie kleurencombinatie,s en leuke stempels gebruikt.
    Nog een fijne dag gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze kaart is weer prachtig. Heel mooi gedaan.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is een plaatje Marianne!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een prachtige kaart in schitterende kleuren! Helemaal weer in, de jouw zo eigen stijl Marianne!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marianne, mooie warme kleuren!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is weer super Marianne, prachtige kleuren heb je gebruikt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marianne,

    Wat een prachtige kaart. Heel mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een prachtig kaartje Marianne, mooie kleurencombi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Marianne.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart Marianne.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. o, o wat een feest al die mallen prachtig verwerkt op een kaart.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart Marianne. Mooi geheel heb je gemaakt met de verschillende mallen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Marianne!! Prachtige kleurencombinatie en wat heb je weer schitterende mallen gebruikt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een plaatje van een kaart Marianne,ik vind de kleurencombinatie die je gekozen hebt erg mooi,warme herfstkleuren.Ook de gebruikte materialen zijn heel mooi,complimentjes hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw , wat is die weer prachtig Marianne, mooi gekleurd, en prachtig papier.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schitterende kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt je echt uitgeleefd met deze mooie kaart! Prachtige kleurencombi!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kaart. En o ja, ik ben zojuist je volger geworden.
    Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne