zaterdag 19 oktober 2013

Bloghop Crealies Decorette

Vandaag gaat de derde bloghop van start bij Crealies.
Dit keer zijn de nieuwe decorettes aan de beurt.
Dat zijn leuke kleine mallen, waar je schitterende achtergronden mee kan maken.
Je kan ze gewoon tegen elkaar aan plakken.

Je begint met de bloghop op het Crealies blog en van daar ga je verder.
Als het goed is kom je van het blog van Janneke vandaan en via mijn blog ga je naar Miriam.
Het is de bedoeling dat je overal een reactie achterlaat en dan is er weer een mogelijkheid
om een schitterende decorette te winnen.

Dit is mijn uitwerking met de decorette geworden.
Voor de rest heb ik ook heel veel andere materialen gebruikt, allemaal hier te koop.
Veel hopplezier en een fijne dag allemaal.





39 opmerkingen:

  1. hoi Marianne
    wat een leuk kaartje
    paars is ook mijn lievelingskleur
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne

    Wat een prachtige kaart en die kleuren zijn ook zo lief

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt van mooie kleuren papier. Leuk om de stans aan elkaar te plakken en dan als achtergrond te gebruiken. Nu hop ik gauw weer verder. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Marianne
    en wat een leuke achtergrondmallen om die zo aan elkaar te plakken.
    prachtig.
    fijn weekend groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Marianne, in schitterende kleurtjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig!!!! Helemaal superleuk weer Marianne.....mooie kleur, leuke stempel en materialen....toppie! Fijn weekend en liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje geworden!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit weer te genieten van je geweldige creatie en al het moois dat je ons laat zien , elke keer weer een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waar haal je al die ideëen vandaan???

    wederom erg leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amo os tons que usou. Detalhes maravilhosos, tudo muito precioso.
    Beijo, feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne, wat een leuke kaart! Dat is de eerste, want tot nu toe heb ik alleen nog maar layouts gezien, maar op een kaart is dit dus ook goed te gebruiken! Bedankt voor de inspiratie. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Marianne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marianne , mooie kaart heb je gemaakt met deze nieuwe mallen. FIJN WEEKEND !! Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk kaartje weer Marianne. Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel lief en een mooie kaart Marianne.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje, mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt en de mallen zijn super leuk. Ik hop snel verder.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Marianne, wat een leuke decorettestansjes zijn dat, wie zou die nou niet willen winnen...ik wel dus....en daarom hop ik snel naar
    Miriam...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel moi gemaakt Marianne,
    helemaal geweldig de niuwe Crealies Decorette.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schitterende kaart, prachtige gemaakt met de nieuwe mal.
    Ik ga weer naar de volgende hop
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dan zijn we aangekomen bij Marianne, en die heeft zoals altijd weer een prachtige creatie gemaakt met de producten van Crealies, ik ga weer verder

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg Mooi om de nieuwe stans in een vorm op de achtergrond te gebruiken, super kaartje!
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, weer een andere mogelijkheid met de Decorette stansjes. Echt gaaf Marianne!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je toch weer schitterend ingekleurd. Je kaart ziet er dan ook weer helemaal top uit. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Marianne,

    wat een gave stansen zijn het. Hoe jij het verwerkt heb, in een frame is ook erg leuk.. Ik ga voor mezelf zitten duimen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marianne, Prachtige kaart met heel leuke malletjes. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is weer een prachtige kaart, TOP!! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart! Weer totaal anders gebruik gemaakt van de stans en met een super effect! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi jouw uitwerking met de nieuwe stans Marianne! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart heb je gemaakt en wat een gave stans. Mooie kleurencombi ook trouwens

    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi hoe je het verwerkt hebt en de kleuren zijn erg goed bij elkaar gezocht.groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. "Gewoon" een super kaartje :-)
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne