zaterdag 12 oktober 2013

Bloghop Crealies Duo butterfly

Vandaag gaat de tweede bloghop van start bij Crealies.
Deze keer gaan we de vlinders even in de aandacht zetten.
Ze heten de Duo Butterflies, er zijn vier soorten in.
Ze zijn schitterend.
Het is de bedoeling dat je de hele lijst weer af gaat.
Dus beginnen bij Crealies en overal een reactie achterlaten.
Dan maak je kans op een prijs.
Als het goed is kom je bij Hennie vandaan en ga je na mij naar het blog van Miriam toe.


Dit is mijn bijdrage met de vlinders.
Heb nog veel meer materiaal gebruikt, allemaal hier te koop..


Veel succes met het hoppen en vergeet vooral niet volgende week weer te kijken, 
want dan komt er nog veel meer.
Fijne dag en groetjes Marianne

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie nieuwe stansjes en wat een mooie creatie. Leuk met de combinatie groen en paars. Ik ben helemaal weg van alles wat er met vlinders te koop is. Echt heel leuk.
    Bedankt weer voor de inspiratie.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze doen het goed die enige vlindertjes op je werk!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een dotje weer met het paars en die bloemennnnn wauwww!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtig kaartje Marianne.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie weer..de vlinders zien er prachtig uit.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met deze mooie nieuwe vlinders.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat gaaf zeg! Er is zoveel te zien op je kaart. Leuk met doe pareltjes op het vlinderlijfje. De nieuwe stansen zijn geweldig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaarten maak je steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte 'Marianne' kaart! De vlinders passen er perfect bij. Wat mooi dat je groot en klein hebt gecombineerd.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook hier vind ik weer van die prachtige fladderende vriendjes op je kaartje.
    Ze zijn schitterend.

    Hop ik weer snel verder naar de volgende......hopperdehop......

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Marianne,
    mooi kaartje in deze paarsgroene tinten!
    Mooi stansjes heb je gebruikt!
    Het kaartje hieronder vind ik ook erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo met deze kleuren en lay-out, de vlinders doen het gewoon overal leuk bij! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart , super bewerkt met de prachtig vlinders.
    nu weer verder hoppen o ja ik ben meteen volger van je geworden
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een echte Marianne!! Geweldig!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart in een geweldige kleurencombinatie. Je vlinders passen er perfect bij! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart! Een mooie kleuren combi van groen en paars en mooie mallen heb je gebruikt. Prachtige bloemen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bloemen en vlinders blijven een dankbare combi en zeker in deze kleuren heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bloemen en vlinders blijven een dankbare combi en zeker in deze kleuren heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O wat een frisse kaart is dit in het paars en groen, de Duo Butterflies hebben het prima naar hun zin in deze vrolijke kleuren.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van Blogger begrijp ik soms echt niks! Je kwam niet meer op mijn leeslijst voor dus ik heb me weer aangemeld.......duimen dat het nu goed gaat en ik alles kan blijven bewonderen Marianne!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart en mooie kleuren heb je weer gebruikt. De vlinder zijn echt super leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wouw wat een mooie kaart en wat een mooie kleuren combinatie. leuk met die afbeelding met de vlinder.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne