zondag 22 december 2013

Blogcandy

Hallo allemaal.
Ik zit net te kijken en zie dat ik al over de 500 volgers heen ben.
Dank je wel daarvoor, altijd leuk om te zien dat mensen je blog lezen.
Dit is natuurlijk reden voor een candy.


Ik heb deze stempels dubbel, splinternieuw en gebruik ze nooit, dus dat wordt de candy met nog een paar leuke verrassingen.


Wat moet je er voor doen.
- Volger worden van mijn blog.
- Een reactie achterlaten onder dit bericht.
- De cadeauboxen in je zijbalk zetten.

Ik kijk voor de winnaar alleen bij de berichten onder dit bericht.
De candy blijft staan tot 22 december en dan maak ik de winnaar bekend.
Fijne dag en groetjes Marianne

51 opmerkingen:

  1. Wouw over de 500 ik ben al blij over de 50 te zijn haha. Wat een leuke candy. Ik doe graag mee volg u al een heletijd. Ik heb zelf ook een candy op mijn blog staan. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je al veel volgers, dit komt natuurlijk dat je prachte creaties maakt.
    En wat is het een schitterende Candy, Ik doe heel graag mee
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel volgers heb je al.. Gefeliciteerd... Ik ga de leuke Candy in de zijbalk zetten. Volgster ben ik al heel lang. Dus ik ga een kansje wagen. Dank je wel daarvoor. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mijlpaal Marianne!! Meer dan 500 volgers; Proficiat. Leuke candy geef je weg. Ik wil graag meeloten, want ik gebruik wel vaker engelse teksten. Bedankt voor de kans!
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met meer dan 500 volgers. Wat een leuk idee om dan een candy weg te geven en de uitslag komt nog wel op 22 december (mijn verjaardag), dus dat zou een heel mooi cadeautje zijn ;) hahaha
    groetjes en nog heel veel succes verder met je blog, maar dat zal wel lukken want je maakt prachtige kaarten.
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met zoveel volgers, je maakt dan ook schitterende creaties! Aan zoveel volgers zit ik nog laaaang niet :-)
    Wat lief dat je een candy verloot, ik doe graag mee X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne,
    wauw zeg, 500 volgers...dat is ontzettend veel voor een niet commercieel blog als de jouwe!! Van harte! Je maakt natuurlijk ook inspirerende kaarten en bent trouw in reacties.
    Ik doe graag mee met je candy en ik ben al volger vanaf mijn blogbegin.
    Groetjes en ik wens je nog veel knutsel- en blogplezier.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OHH Marianne, geweldig zeg, wat een leuke candy, ik doe graag mee hoor, hij staat al op mijn blog.
    Fijn weekend.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marianne, congratulations with more than 500 followers! This is a good rason to give away. Thanks for hte chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf!!
    Ik heb ze nog niet, dus waag graag een kansje!!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat super veel volgers heb jij.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne, wouww 500 volgers dat is nogal wat, gefeliciteerd hiermee. Heel erg leuk en lief dat je een candy weggeeft. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Marianne

    leuk zeg 500 volgers
    supers
    bedankt voor je berichtjes onder mijn blog altijd

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, al 500 volgers!!!! Ben er zeker van dat er nog veel zullen volgen. Leuk dat je daarom een candy weggeeft.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne,

    Gefeliciteerd met het behalen van 500 volgers!! dat is echt al heel veel, leuk dat je er een Candy voor weggeeft,
    Groetjes en op naar de 600!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Marianne, dat zijn een boel volgers zeg! Van harte gefeliciteerd, je mag hier met recht trots op zijn, het is toch een stukje waardering voor je blog en voor je creaties! Op naar de 600! Enne...ik doe gezellig mee met de candy hoor, erg leuke stempelset! Super leuk dat je iemand hier heel erg blij mee gaat maken. Veel succes allemaal! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Marianne met je prachtige mijlpaal aan volgers....Ik volg je al héél lang en komt vaak langs om je mooie kaartjes te bewonderen het geeft mij heel veel inspiratie....
    en wie zou die prachtige stempels niet willen winnen ...ikke wel dus...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig aantal volgers. Gefeliciteerd! Ik geniet altijd van je kaarten en herken je stijl al van verre. Prachtig resultaat heeft het altijd.
    Leuk dat je je dubbele stempels aan ons uit wil delen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van 500 volgers kan ik voorlopig alleen nog maar dromen.....
    Super hoor !! Ik doe graag mee met de verloting van de candy.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat zijn al veel volgers op naar meer... Ik doe graag mee en wens een ieder succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo marianne,
    Wat geweldig meer dan 500 volgers.Gefeliciteerd hoor, ik ben al blij met m'n 65 volgers. Kun je het nog wel bijhouden met bloggen met dit aantal?
    Maar leuk dat je een candy weggeeft.
    Ik ga hem op mijn blog plaatsen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Mooi Crea;s heb jij er op staan Marianne.

    Ga je volgen.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk voor dat je al meer dan 500 volgers hebt GEFELICITEERD daarmee. Natuurlijk ga ik dit op mijn blog zetten voor je en ook natuurlijk een gokje wagen. Heel veel succes ermee.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. marianne proficiat met je 500 volgers
    ik ben al blij met de paar die ik heb..
    ik ben volger van je maar zet niet altijd iets op je blog..
    waag een kansje op de candy en nu naar de 600 volgers.

    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuke actie, ik doe graag mee. Ik kom altijd graag even bij je kijken om inspiratie op te doen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 500 volgers, nou dat mag er zijn zeg. Prachtige candy ik waag een kansje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. 500 volgers, nou dat mag er zijn zeg. Prachtige candy ik waag een kansje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Congratulations on reaching 500 followers! Thanks so much for a chance to enter for this great prize, I have added it to my sidebar :)
    Fiona L x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo he 500 volgers.
    Gefeliciteerd.
    Zoveel heb ik er nog lang niet.
    Ik doe graag mee heb de candy in de side bar gezet.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sow meid, 500 volgers. Dat is een lekker aantal. Gefeliciteerd met dit grote aantal volgers. Graag wil ik een gokje wagen op deze candy. Ik ben dol op deze 'snoepjes'.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw....Marianne....wat heb je al veel volgers!
    Ik doe heel graag mee en wil graag een gokje wagen. Ik heb je candy in mijn sitebar gezet hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is niet voor niks dat je zoveel volgers hebt Marianne!!! Leuk hoor en wat gaaf dat je om deze feestelijke reden deze geweldige candy weggeeft. Natuurlijk ga ik meedoen! ;-)
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met zoveel volgers Marianne! Ik was er ook al eentje en er staat een link in m'n sidebar . Bedankt om zo'n leuke stempels te verloten! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, Marianne, gefeliciteerd met zoveel volgers, dat is toch zo leuk en wat lief dat je daarom een candy weggeeft, ik doe graag mee hoor, even je candy op mijn blog zetten, groetjes en fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je 500 volgers Marianne.
    En wat geef je een prachtige candy weg, dank je wel voor deze kans.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een prachtige stempels zegels candy, en ook al zoveel volgers gefeliciteerd hoor.
    wil graag een kansje wagen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Marianne Gefeliciteerd met je nu al 508 volgers!
    Wat een super leuke stempel geef je weg.
    Ik heb deze niet, dus wil graag een kansje wagen!

    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow Marianne, your creation/card is so beautiful. I am now a follower of yours and have placed the presents on my own blog.
    Thank you for joining in with the "Layer It Up" challenge on http://craftingmusketeers.blogspot.co.uk/
    Warmest Good Luck Wishes from
    Marg B, DT member for crafting Musketeers
    (http://craftycardsbymarg.blogspot.co.uk)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marianne, gefeliciteerd meis met al je volgers...leuk voor je. Je kaarten zijn dan ook juweeltjes. Ik heb ze al dus doe ik niet mee met de candy.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met het behalen van de 500 volgers. Wat leuk ook, dat je een candy gaat verloten. Wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog zetten.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow, 500 volgers! Proficiat hoor.
    Geen wonder, want je maakt zo mooie kaarten.
    Ik volg je al een poos en geniet steeds weer. Jammer genoeg ontbreekt vaak de tijd voor reacties.
    Ik heb de volgerlijst nagekeken en merk dat ik er helemaal niet bij sta.Dus dat heb ik nu goed gemaakt.
    En je candy zxiet er super uit, dus ik waag een kansje!
    Succes met je blog,

    Liaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Marianne, je ziet me niet zo vaak meer voorbij komen,maar ik zie het meeste wel hoor, wil daarom graag een kansje wagen op die mooie candym, 500 volgers, super hoor, komen er vast nog veel meer bij.]groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Marianne,

    Ik wil graag kans maken op deze mooie prijs.

    Groeten Astrid J.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Marianne, parabéns pelos 500 seguidores.
    Seus trabalhos são maravilhosos, amo seguir.
    Obrigada por essa oportunidade muito generosa.
    Beijo, fique com Deus, sucesso, seja muito feliz.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 500 volgers dan weet je dat je erg erg geliefd bent en dat komt natuurlijk door de mooie kaarten die je steeds maakt groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen

  46. Wauw al meer dan 500 volgers. Geweldig maar dat krijg je ook als je steeds van die mooie kaarten maakt maar ook regelmatig van die leuke stempels cadeau geeft. Ik kijk altijd graag op jouw blog en wil dan ook graag meedoen met deze leuke candy.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  47. 500 volgers wauw, gefeliciteerd! Leuke stempels zijn het dus ik doe graag mee :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  48. de kerstkaarten zijn klaar en zitten op de bus nuneven tijd om te bloggen en zie deze gave Candy dus ik ga mee doen en natuurlijk gefeliciteerd met je 500nvolgers veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Marianne,
    Gefeliciteerd met de 510 volgers alweer!
    Dat zijn er veel zeg!
    Tot mijn verbazing zag ik dat ik nog niet mee doe met deze super leuke candy! Oeps! Ik wil graag mee doen hoor. Zet hem in mijn sidebar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Obrigada por fazer parte da minha vida este ano, me incentivando, me colocando pra cima, me inspirando.
    Sua presença em meu blog teve um significado muito especial.
    Desculpe o recadinho, mesmo copiando e colando pois o tempo está curtinho, coloquei meu carinho, minha gratidão, minha amizade.
    Beijo. Feliz Natal.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Supergave candy Marianne, deze heb ik nog niet dus wil ik wel een gokje wagen
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne