maandag 30 december 2013

Een bloemetje voor jou

Voor vandaag een kaartje wat jullie niet van mij gewend zijn.
Hij staat ook op het Crealies blog.
Ik heb voor de tekst text tag 01 gebruikt en dan uiteraard de tekst zelf.
De bloem is de Creative flower 14 en de bladeren Creative shapes 11.
En bij de roze bloemenrand onder heb ik border 16 gebruikt.
Die twee kleine stukjes boven de bloemen is afval van de border.
Dus zo zie je maar staan er twee borders op en je krijgt er drie.
Fijne dag en groetjes Marianne.






23 opmerkingen:

  1. inderdaad heel anders, leuk hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Marianne, alleen stempelen op craft en verder geen kleur geeft een prachtig effect. Ik doe het ook wel eens met embossingpoeder.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt en wat je soms met afval stukjes al niet kan doen!!!
    Fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2014.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje hoor!!
    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel anders maar ook deze kaart is erg mooi geworden.Een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2014.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad iets heel anders dan we van je gewend zijn Marianne maar ik vind hem prachtig, heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt, Marianne.

    Fijne jaar wisseling en de beste wensen voor 2014.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Marianne.

    Een gezond en liefdevol 2014.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Marianne, ik vind de kleurencombinatie erg mooi.

    Fijne jaarwisseling. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig mooi kaartje.
    Fijne jaarwisseling, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel anders.....maar heel mooi!

    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze ik ook weer heel mooi, dat zijn we toch wel van je gewend!

    Fijne jaarwisseling en een goed,gezond en creatief 2014

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maar deze is toch weer geweldig hoor Marianne
    prachtig in die kleurtjes en het modelletje is ook top!!!

    Ook jij bedankt voor de lieve reacties op mijn kaartenblog afgelopen jaar...super leuk vind ik dat steeds.
    Ik wens je een hele goede jaarwisseling en een super goed, gezellig, gezond en toch vooral een creatief 2014 toe...
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Marianne,
    mooie kaart zeg!!!
    Inderdaad in een geheel andere stijl,
    maar echt niet minder mooi!
    Prachtig zelfs!
    Fijne jaar wisseling!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is a gorgeous centre step design. Just love those layered flowers and the vintage image.
    {Would love you to visit my blog and join my 130,000 Page View Give-Away. Thank you so much, if you have already entered, and good luck.}
    Wishing you all the best that 2014 has to offer.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne, allereerst een heel fijn en creatief 2014. Inderdaad een andere kaart maar wel een leuke. Je bloemen zijn zoals steeds prachtig gevormd en de kleurencombinatie spreekt mij ook erg aan...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha ! deze kon meedoen met het kleurenkaartenteam ! =)
    een heel leuk modelletje, geslaagd kaartje
    een heel erg fijn, gezond, creatief 2014 !
    veel liefs,
    Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maar wel errug leuk geworden. Soms moet je gewoon eens uit je comfortzone stappen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne