zaterdag 18 januari 2014

Blogestafette en candy Crealies

Vandaag laten wij jullie twee nieuwe stansen zien die 
de naam Elegant Frames hebben gekregen.



Vanaf morgen t/m donderdag gaan we een blogestafette houden.
Jullie krijgen vijf dagen op een rij creaties te zien,
die gemaakt zijn met de Elegant Frames.

Om een kans te maken op de candy verwachten wij
hele leuke, geinige of juist originele reacties op onze creaties.
De winnaar / winnares wordt op zaterdag 25 januari
bekend gemaakt en mag één van deze 
prachtige elegant frames uitzoeken.

zijn al in de webwinkel te vinden.
Tot zover de informatie over de blogestafette en de te 
winnen candy.... dus tot morgen voor de eerste creatie.

Fijne dag en groetjes Marianne

4 opmerkingen:

  1. Wow, Wat een kans geweldig ze zien er heel mooi uit. Ik ga het zeker proberen. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er geweldig uit Marianne, daar kom ik zeker voor terug...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Hoor , maar volgens mij heb ik een van jullie gemist. Weet alleen niet wie nou ja niks aan te doen Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne