donderdag 23 januari 2014

Estafette en candy Elegant Frames Crealies

Er is een estafette aan de gang bij Crealies en ik mag nu mijn kaart neerzetten.
De nieuwe artikelen zijn de elegant frames 01 en elegant frames 02.
Zoals ik al in een eerder bericht schreef, kan je er één winnen.
Al wat je moet doen is leuke reacties bij de kaarten achterlaten bij iedereen, en
uit de leukste kiezen we dan een winnaar.


Verdere mallen die ik heb gebruikt:

Dit is mijn creatie er mee.
Fijne dag en groetjes Marianne.



18 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart heb je met die schitterende mallen van Crealies gemaakt veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart..prachtige kleuren..en wat een mooie nieuwemallen zijn deze:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is geweldig, vindt deze kleurencombinatie het altijd goed doen. En dan die nieuwe framemallen.... echt super!!

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart.!! Dr stanzen zijn echt mooi.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaartje ziet er weer schitterend uit zoals gewoonlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje weer Marianne, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi
    Super leuke kaart weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Marianne!!
    De kleuren vind ik ook geweldig mooi! Heel mooi geheel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marianne, mooie kleuren.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Marianne,
    mooie mallen en een prachtkaart!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje weer Marianne
    mooie kleurtjes zo gecombineerd...
    en ja die stansen zijn GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marianne,
    Een super lief kaartje heb je gemaakt met die nieuwe mal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige mallen zijn dit, als we weer naar de beurs gaan zal ik hier eens extra aandacht aan geven, jij hebt zoals we van je gewend zijn weer een schitterende kaart gemaakt Marianne, héél mooi.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie creatie heb je gemaakt van deze Elegant Frames van Crealies, heel anders dan de andere maar de kleuren zijn ook mooi in combinatie en het Elegant Frames past er perfect tussen.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne