vrijdag 21 februari 2014

Have fun

Gisteren heb ik een kaart op het Creamiep blog gezet met een Magnolia 
stempel, die gebruik ik niet zo heel veel.
Maar deze vind ik wel erg leuk.
Het label en de aan de rechterkant is er een van Joy.
De vlinderrand is ook van Joy.
De plakparels kan je hier verkrijgen.
En ik gebruik om mijn spullen te laten glimmen altijd stickles.
Cardstock kan je hier vinden en mijn digi's die ik inkleur
met copics stempel ik altijd met Memento.
Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.



25 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt. Leuke bloemen.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart, erg mooi zoals jij de kaartjes versierd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superlief kaartje en mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marianne.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, je kaart ziet er weer beeldschoon uit Marianne.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Marianne...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart weer prachtige kleuren ook weer .
    Alvast een fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje met een leuke magnolia stempel.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie kaart. Leuke kleurtjes en hele lieve afbeelding.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje Marianne, mooie kleurtjes!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, mooie kleur. Ook de kaart van gisteren is prachtig.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeeeel erg mooi je kaartje Marianne... wat een lenige Tilda is dat....leuk in die lila tintjes....

    Groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Marianne,
    wat een prachtige kaart, leuk die vlindertjes langs de rand!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel vrolijk kaartje Marianne, mooie kleurtjes. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart.Wat een leuke digi. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo supermooi je kaart weer Marianne, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kleurencombinatie, Marianne!Het is een prachtige kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. deze is ook erg mooi Marianne
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een dot van een kaart Marianne!!!
    Prachtige kleuren en zoals altijd weer geweldig mooie details...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi kaartje Marianne!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een beeldschoonkaartje zo in het paars/lila, mooie mal heb je gebruikt toppie weer..
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne