donderdag 27 maart 2014

Hallo

Ik heb weer een kaart voor op het Crealies blog
Deze keer gekozen voor een roze kaart.
En weer heel veel de Crea-nest-lies gebruikt.
Je kan daar mee ook heel leuke randen maken, zoals
aan de bovenkant van deze kaart.
De digi is hier te koop.

Ik heb de volgende mallen gebruikt:
Crea-nest-lies 01
Crea-nest-lies 06
Creative tag 04
Creative flower 14
Creative flower 22
Creative shapes 22
Duo butterfly 02
Set of 3 butterflies 02
Bits of pieces 04



   

      

   

   
Fijne dag allemaal en groetjes Marianne

29 opmerkingen:

  1. Oh wow zeg dit is echt mooi.Helemaal mijn kleuren.Fijne dag,gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Marianne!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer Marianne, en mooie mallen heb je gebruikt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief een echte meisjeskaart.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Marianne, mooie vormen en die bloemenrand is ook prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roze is helemaal ding sinds we een kleindochter hebben dus ik zeg alleen maar super Marianne schitterende kaart.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Marianne, mooie kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een mooie kaartjes gemaakt Marianne! En dit is helemaal een prachtige kaart en wat een mooie stansen!!! En Bestie zo mooi ingekleurd...prachtige digi!!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Marianne, heerlijk zo in het rose!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gedaan hoor. Prachtig in die verschillende roze kleurtjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje zo in het roze!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend gemaakt Marianne.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk roze, daar ben ik fan van! Ik vind je kaart prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wauw weer zo,n super mooie kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige kaart de kleur de stansen en je supermooie bestie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kei leuk kaartje. Met al dat roze kan het ook bijna niet fout gaan ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige roze kaart Marianne.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een echte pretty in pink!!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind rose heel mooi om mee te werken.
    Ook jou kaart is een plaatje.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk kaartje Marianne...wat een prachtige stansjes heb je gebruikt en dan ook die mooie rose kleur...... GEWELDIG !!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Marianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart weer Marianne, prachtig ingekleurde digi, en een schitterende papierkleur.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een vrolijke en mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje Marianne, super!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart. Met hele mooie details en een hele leuke stempel die prachtig is ingekleurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne