donderdag 13 maart 2014

Paars groene kaart

Voor vandaag is het mijn beurt om wat neer te zetten op het Crealies blog.
Heb weer gekozen voor paars en groen, gave combinatie is dat.
En deze keer heb ik Candy Bean digi gebruikt.
Ook heb ik de Crea-nest-lies weer gebruikt.
Voor deze rand heb ik drie maten gebruikt, maar als je met 4 maten 
werkt dan  krijg je die donker paarse rand ook nog aan de binnenkant.
Geeft altijd een mooi resultaat.

Verder heb ik de volgende mallen gebruikt.


      

      

   


Fijne dag en groetjes Marianne

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Marianne....mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super mooi uit:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart heb je gemaakt met deze leuke mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne
    Een super leuke kaart weer en prachtige kleuren ook weer .
    een hoop leuks weer op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Marianne, wat een beauty van een kaart! Het lukt me niet om regelmatig te bloggen en ik ben dan ook een poosje hier niet geweest....wel even terug gekeken en zoals altijd was dat zeker de moeite waard! Prachtige creaties, de één nog mooiere dan de andere!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie is dit weer Marian,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marianne wat een schitterende kaart heb je gefreubeld, eenbjoetie is het weer geworden...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPER mooi is ook deze kaart weer Marianne...wat een leuke kleurencombinatie is dat....en weer schitterende stansjes gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is weer een toppertje Marianne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart Marianne en idd het is ook een hele mooie kleuren combi. Ik vind het weer een toppertje.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart. Inderdaad een mooie kleurencombinatie. Je vorige kaart vind ik ook erg leuk.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is een mooie kaart Marianne.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Marianne en wat een mooie mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Marianne, mooie mallen heb je gebruikt.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart. idd mooie kleuren combi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne. Wat heb je een prachtig afdrukje gebruikt . En de kleuren zijn ook zo mooi. Leuke mallen. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marianne. Wat heb je een prachtig afdrukje gebruikt . En de kleuren zijn ook zo mooi. Leuke mallen. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Enig dit afdrukje en al het andere op je kaart ziet er ook al zo mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Marianne,
    prachtig lief kaartje is dit met erge mooie mallen heb je gewerkt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterend kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooi kaartje Marianne.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne