woensdag 23 april 2014

Driving by with a Birthday Hi!

Vandaag laat ik jullie mijn eerste kaart zien voor The Paper Shelter blog.
Ik wou het wat rustiger aan gaan doen en had twee clubjes opgezegd.
Toen vroegen ze nadat ik dat gedaan had of ik bij TPS kaarten
wou maken en heb toch weer ja gezegd.
Ik heb twee favorite stempelmerken dat is TPS en LaLaland, dus
kon deze kans niet laten lopen.
Een paar keer aan de DT-calls mee gedaan en dat was niets geworden
en nu komt het zomaar op mijn pad.
Dus hier mijn eerste bijdrage, het is de bedoeling dat je een jongenskaart maakt.
Ik heb deze digi gebruikt en hij heet My Racing Car.
Hoop dat jullie hem leuk vinden


This is my first card as a DT member for The Paper Shelter blog.
I am so proud to be a desinger of that blog.
You have to make a card for boys.
This is my card and a used this digi.
Have a nice day and greetings Marianne



18 opmerkingen:

  1. Hi Marianne, welcome to the Team and we are honoured to have you on it, thank you for accepting the invitation. And wow what a start a really stunning card the design and layers are just fabulous as is your colouring. hugs Shirleyxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige jongenskaart Marianne, leuk met die letters en cijfers....

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi
    wauw goed gelukt een super leuke jongenskaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwwww wat een gave kaart
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zou haast zeggen 3x is scheepsrecht hihi....
    Zooo leuk dat je in team A zit en je 1e DT kaart is gelijk een knaller.
    Wat een gave kaart Marianne!! Alles klopt weer gewoon (zoals altijd *grijns*).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o helemaal geweldig Marianne, gaaf en stoere kaart.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Marianne. Geweldig hoe je de cijfers en letters er op verwerkt heb, heel gaaf.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuk kaartje en een lieve stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Marianne!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk voor je Marianne en ik vind het ook hele leuke stempels. Je kaart is weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Marianne, wat een enige jongenskaart heb je gemaakt! Superleuke digi en die klok erop! Heel goed bedacht!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgeous Marianne. Perfect image, great layout with fantastic use of dies. Love all the papers too.

    Nikki S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi stoer jongenskaartje Marianne en veel succes weer met je nieuwe uitdaging....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh, the colors of this card are fabulous...the red, white and blue. I love it. This is a GREAT background and the perfect embellishments to go with this racecar. I love the dark burgundy race car, too. Hugs, Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so amazing.... the layers on this card are incredible. What an awesome job... xo Nikki

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne