dinsdag 1 april 2014

Nieuwe Create A Card stansen Crealies

Voor vandaag een kaart voor mij op het Crealies blog.
Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe stansen, de serie Create a card.
Er zijn vijf varianten in deze serie.
Erg leuk, gewoon uitdraaien en je kaart is gelijk klaar om op te pimpen.
De hoeken heb ik gemaakt met de decorette, gewoon een stukje weg knippen
en je hebt een leuke hoek.


Ik heb de volgende stansen gebruikt:
Create A Card no. 1

      

      
Fijne dag en groetjes Marianne

13 opmerkingen:

  1. wat een prachtige creatie.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Marianne!
    Ziet er chique uit!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met een mooie mal.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtige kaart Marianne, leuk model!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend...en wat een mooie stanzen heb je gebruikt..wordt ik hebberig van:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend model. Mooie kaart heb je ervan gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk Marianne, mooie stans.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een schatje groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige gemaakt Marianne, het lijken wel foto's in een lijstje op deze manier. Top!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne