zondag 27 april 2014

Verrassing


Voor vandaag is het mijn beurt om een kaartje neer te zetten op het Crealies blog 
met de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL serie.
Het is aan mij de taak om een voorbeeld te maken met de ovalen versie.
Dit is mijn uitwerking er van.
Deze keer een kaart in het groen en roze.
Je kan ook een Crea-Nest-Lies XXL winnen, maar dan moet je even 
hier kijken voor de voorwaarden.


Ik heb de volgende stansen gebruikt:

      

      

      

   
Fijne dag en groetjes Marianne

24 opmerkingen:

  1. Super goed gedaan weer erg mooi groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart heb je weer gemaakt Marianne, leuke kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Holi Mariane. Even op je blog geneusd. Prachtige kaarten met super kleuren combi's en altijd heel mooi afgewerkt met de leuke mallen. Die hierboven is ook weer een prachtige kaart. Leuke digi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marianne je hebt weer een beauty gemaakt mallen mooi gebruikt en een gave kleurencombi.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaart.
    Die grote mallen lijken mij eigenlijk ook best erg handig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in een mooie kleuren combi en wat een schitterende mallen heb je gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat mooie en prachtige stansen heb je gebruikt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer schitterend Marianne, heel erg mooi en wat heb je een prachtige achtergrond, mooie kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjeetje,Marianne wat heb je weer wat moois neergezet.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a lovely girly design, so many details that are beautifully put together!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met een heel lief afdrukje.
    Fijne avond en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd Marianne,

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Marianne, super!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele lieve kaart in een leuke kleurencombi Marianne. De opbouw is erg leuk, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne
    Oooo, wat een schatje is dit, leuke stempel, mooi gekleurd en de details, super.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Marianne,
    de kaart is weer supermooi gemaakt. De nieuwe stansen zijn gaaf hoor!! Mooi groot heb ik al gezien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is weer een plaaaatje Marianne!! Prachtige bloemen en supermooi ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Werkelijk weer een plaatje Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Marianne,
    geweldig mooi kaartje weer!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Marianne!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Olá Marianne!!!
    Amo passar aqui, tudo muito especial, lindo demais. Beijo, feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card, I love the pink and teal combo

    Thank you so much for leaving a lovely comment on my blog

    Have a lovely day.

    Hugs

    Bridie@BGPayne Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne