maandag 5 mei 2014

Witte kaart


Vandaag ga ik de nieuwe bloem Set of 3 no. 11 van Crealies laten zien.
Er zijn weer vier nieuwe bloemen aan het assortiment toegevoegd, en
de Open Flower Small is de versie die hier prima op past.
Ook kan je weer een candy winnen, voor de voorwaarden moet je
even hier kijken.
De Crea-Nest-Lies XXL no. 11 zit achter de Elegant Frames.
Je ziet alleen het puntje er van.
Crea-Nest-Lies XXL no. 7 heb ik gebruikt om een mooi rond gat
te maken in de Elegant Frames.
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.


Ik heb de volgende stansen gebruikt:

   

   

      

   
Fijne dag en groetjes Marianne

21 opmerkingen:

  1. Prachtige elegante kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, witte kaarten zijn altijd heel stijlvol,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marianne!! Heeft wel wat, zo'n hele witte kaart.
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kaart is echt prachtig

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie elegant kaart Marianne.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er sjiek uit...prachtig.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooooi zeg!
    Geweldig helemaal in het wit!
    Top!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stijlvolle kaart Marianne...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig Marianne en dat allemaal in één kleur! Heel sjiek en stijlvol, ga ik onthouden ;-)

    Fijne dag!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw meis, hij is weer fantastisch!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het heeft iets speciaals, een compleet witte kaart is "anders mooi"

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw super mooie kaart weer .
    prachtig zo in het wit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie witte kaart!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie Chique kaart
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Marianne, heel chique.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stijlvolle kaart zo in t wit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi en sjieke kaart Marianne....PRACHTIG in alleen die witte kleur....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marianne, ficou belíssimo seu cartão. Beijo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne