zaterdag 10 mei 2014

Zwart zilver hart


Ik heb voor het Crealies blog het hart van Jenine nog eens gemaakt.
Heb gewoon een heel hoop stansen 6 keer gestanst, en op elkaar geplakt.
Een prima manier om de dikte te maken en wordt echt heel stevig
De bloemen heb ik één keer gestanst, die worden wel sterk door de verf.
En de bladeren heb ik drie lagen dik gedaan.
De decorettes en maskers kan je hier prima voor gebruiken.
En dan een heel hoop van die kleifiguurtjes er op.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


Ik heb de volgende stansen gebruikt:

   

   

      

   
Fijne dag en groetjes Marianne

21 opmerkingen:

  1. Heel mooi en heel apart,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne,
    Prachtig gedaan zeg, ik had dit nog nooit gezien!
    Top,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super mooi Marianne.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer superleuk, mooi moederdagcadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt Marianne, leuk om weg te geven....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW prachtig gedaan. I LOVE IT.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe schitterend Marianne, wat heb je dit supermooi gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind hem geweldig mooi je hart, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend en super gaaf gedaan Marianne.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow...dat ziet er supermooi uit:-))

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh prachtig Marianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi gemaakt. Heel apart.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amei Marianne, belíssimo efeito. Maravilhoso. Beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi gemaakt.

    Fijne Moederdag,
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwww wat mooi Marianne
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gemaakt, Marianne!
    Groetjes,Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Marianne
    mooi dit hart!!!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er supergaaf uit Marianne!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig!!! Ik heb dat hart ook, zo leuk om op te leuken he?

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi en heel gaaf effect.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne