woensdag 23 juli 2014

Every summer has a story

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start op TPS blog.
Het item is deze keer "Alles mag".
En normaal duurt een challenge één week, maar vanwege de
vakantie duurt deze challenge twee weken.
De digi die ik gebruikt hebt heet Lifeguard on duty 2.

Today starts a new challengen at TPS blog.
And the item is "Anything goes".
Normally we have once a week a challenge, but this challenge takes
two weeks, because of the holidays.
The digi I have used is Lifeguard on duty 2.
Have a nice day and greetings Marianne



19 opmerkingen:

  1. Hi Marianne, you really did me proud getting all your cards done ahead of the challenges, I do hope you are doing well and its nearly finished for you. Your card is stunning I love those flowers the colouring is just gorgeous. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje in heerlijke kleuren

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een gave digi gebruikt Marianne om deze lekkere vrolijke zomerse kaart te maken...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne, wat een mooi en zomers kaartje! Enig plaatje en schitterende bloemen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW wat een schitterend kaartje past helemaal bij het zonnige weer dat we hebben.

    liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marianne, heel mooi gemaakt.Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi zomers kaart heb je gemaakt:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is super pretty... you did a lovely job with this.... xo Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje met een prachtige stempel. Erg leuk samengesteld en mooie kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie zomerse kaart. Mooie warme kleuren en leuke details heb je gebruikt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marianne, past super bij het mooie weer van de laatste 2 weken. Super gedaan.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my goodness, you chose one of the cutest summer images and the colors are fabulous! What a gorgeous card and your diecuts and embossing diecuts are wonderful! You are in my prayers every day and I hope you continue to heal and feel better! Hugs, Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Marianne,
    hele mooie kaartjes heb je weer gemaakt!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, leuke digi en schitterende kleuren, top
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje is het! Prachtige kleurtjes en vrolijke uitstraling! Ook de stempel vind ik erg leukd

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk kaartje, Marianne, mooie kleuren combinatie en leuke stansjes heb je gebruikt!

    heel veel sterkte en beterschap, ik denk aan je (ik had je berichtje te laat gelezen)! hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne