zondag 20 juli 2014

Happy Birthday Congrats......

Hallo allemaal,
Ik wil om te beginnen even wat vertellen.
Heb 6 weken geleden de diagnose borstkanker  te horen gekregen.
Inmiddels ben ik vier weken geleden geopereerd en dat is goed gegaan.
Vorige week woensdag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor de voorbereidingen 
van de bestralingen en daar gaan ze aankomende woensdag mee beginnen.
Dus vandaar dat het wat rustiger wordt op mijn blog.
Voor wedstrijden staat alles gewoon klaar maar verder doe ik even rustig aan.
Dus als ik de komende tijd even minder op jullie bloggen kijk 
dan hoop ik dat jullie dat snappen.

Heb voor vandaag een kaart met een LaLaland stempel.
Was 17 juli jarig en heb me eigen getrakteerd op twee nieuwe ponsen 
van Martha Stewart en dit is er één van.
Voor de rest aardig wat mallen van Joy gebruikt.
Fijne dag en groetjes Marianne


23 opmerkingen:

  1. ik wens je alvast spoedig beterschap en herstel toe ! normaal dat je even niet aan bloggen denkt, wij wachten rustig af hoor, neem je tijd....
    mooi dat we vandaag van dit zoet kaartje kunnen genieten, erg mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig rode/roze kaartje Marianne. Leuke spulletjes heb je gebruikt. Ik wens je veel sterkte met de vervolg behandeling en je herstel. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een naar bericht Ik wens je veel sterkte en een voorspoedig herstel en blogs blijft er wel nu eerst aan jezelf denken.Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is prachtig.
    Ik wens je heel veel sterkte met de bestralingen en je herstel.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart..wens je veel sterkte en een snelle voorspoedig herstel van je operatie.
    Gelukkig kan kaarten maken een goede afleiding geven.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Marianne, heel veel sterkte de komende tijd en een goed herstel gewenst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje hor maianne maar wil je in ieder geval sterkte wensen voor de toekomast en een goed herstel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och Marianne wat een naar bericht...ik wens je heel veel sterkte en een goed herstel.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag en je kaart is weer een plaatje met leuke details.
    Neem je tijd en je rust om te herstellen want dat is nu belangrijker.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je in het leven net zoveel cadeautjes als op je kaart en dat je volgend jaar je verjaardag mag vieren zoals deze prinses.
    liefs, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh jee, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je niet teveel zal afzien van de bestralingen...
    Hele mooie kaart hier, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Veel beterschap en sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne,
    Allereerst wil ik jou sterkte en een spoedig herstel toewensen.

    Je kaartje is weer super leuk.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die komt wel even binnen zeg. Heel veel sterkte, en ik wens je een spoedig herstel.
    Soms moet je jezelf eens goed in de watten leggen. Je hebt wer een geweldig leuk kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel veel beterschap!
    Ook nog gefeliciteerd en je kaartje is erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat erg Marianne! ik wens je heel veel sterkte en beterschap!!
    mooie kaart heb je weer gemaakt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och jeetje Marianne wat schrikken zeg, ik wens je heel veel sterkte toe met de bestralingen en dergelijke. Nogmaals veel sterkte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goh door de schrik vergeet ik helemaal je kaartje, die is weer schitterend als altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach jeetje meis, wat een nare tijd maar uit je blogpost maak ik wel op dat je je schouders eronder hebt gezet en heel dapper de weg gaat die voor je ligt. Heel veel sterkte met de bestralingen en dat je herstel voorspoedig mag verlopen. Prachtige kaart die je ons laat zien, heel knap om dat gewoon door te laten gaan....je bent echt een hele sterke vrouw. Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kom per toeval op dit Blog en het is gelijk schrikken, ik weet wat het is sinds maart dit jaar. Je hebt geen keuze en je kunt niks anders dan ervoor gaan. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je niet al teveel moet afzien.
    Mooie kaarten staan er! Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een naar bericht Marianne,
    ik wens je heel veel sterkte toe met alles.

    Ik ben helemaal weg van je prachtige kaart

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjonge Marianne,zo'n bericht hakt er wel even in. Fijn dat de operatie goed verlopen is. Veel sterkte bij de vervolgbehandelingen.
    Mooi kaartje heb je gemaakt en nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Tegelijkertijd wens ik je heel veel succes en sterkte met de behandelingen en bestralingen. Dat het een goed effect mag hebben, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat komt even binnen Marianne, héél veel sterkte bij het komende traject en zorg goed voor jezelf. Wat een lief kaartje laat je ook nog zien met al die cadeautjes...chapeau.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne