woensdag 27 augustus 2014

School

Voor vandaag gaat er een nieuwe challenge van start op TPS blog en het item is school.
Dus gewoon een kaart voor iemand die weer naar school gaat.
Dit is mijn uitwerking geworden en ik heb deze digi gebruikt.
De digi heet "Back to School".

There's a new challenge at TPS blog.
The item this time is "Back To School".
I have used this digi, it's called back to school.
This is what I made of it.
Hope you all like my card and have a nice day.
Greetings Marianne




16 opmerkingen:

  1. WOW schitterend gedaan en wat een mooie/leuke digi. Vind hem helemaal geweldig.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon Marianne...alles klopt en er zitten mooie details op. Je kleuren zijn top!
    Hoe gaat het met je?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Marianne, mooie kleuren en een gave stempel, een toppertje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kaartje Marianne, ja ook hier zijn de nederlandse kleinkids alweer naar school vanaf maandag, maar ik heb ook nog 2 belgische en die beginnen a.s. maandag na 9 weken vakantie te hebben gehad...
    weer rust en ritme in huis...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd weer....de bloemen blijven prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig weer om te zien dat jouw stijl nog onveranderd mooi is!! Prachtige kleuren en hele mooie details! Helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje heb je gemaakt:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke en mooie kaart Marianne. Prachtig die grote bloem in de hoek. Groetjes van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk gedaan,en mooi afgewerkt de mal is erg mooi.het model kaart komt mooi uit,een leuk idee.
    Groetjes Mia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne,

    Een heel geslaagd kaartje. Kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is outstanding. I adore your image and your coloring. Your entire project is truly magnificent. Your talent is overwhelming! This is just beautiful! Hugs, Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend, een bjoetie weer hoor!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable, gorgeous card Marianne.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne