vrijdag 15 augustus 2014

X MAS


Voor vandaag een bloghop met de introductie van de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL.
Er zijn weer 6 nieuwe soorten hier in en te koop bij Crealies.
Ik heb een kerstkaart gemaakt met nummer 14.
En deze keer geen plaatje gekleurd, maar gewoon een leuk plaatje uitgezocht.
Er valt ook weer wat te winnen, even hier kijken voor de voorwaarden.
Altijd de moeite waard.

Als het goed is kom je bij Miriam vandaan en na mijn blog kom je op het blog van Wilma, om gezellig verder te hoppen.
Veel hopplezier en een fijne dag.

Groetjes Marianne



Ik heb de volgende stansen gebruikt:

   

   

   

   

30 opmerkingen:

  1. Die kerstman is maar wat blij dat hij in een nieuwe Crea Nest lie zit!
    Mooi Marianne!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt Marianne!
    Mijn complimenten hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaart Marianne.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous card Marianne. I love the jolly Santa image and all the lovely layers and embellishments.

    Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne, leuke kerstkaart en weer een gave bloghop...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW love the way you have showcased the beautiful die
    Thank you so much for a chance to win a die
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts Kids Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie hier altijd je mooie creaties voorbij komen met al die prachtige spullen van crealies, ook deze is weer super

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dankje nu weet ik ook weer hoe ik mijn kerstman kan verwerken in een kaart . Heel mooi gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Ik hop weer verder voor nog meer inspiratie.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Hallo Marianne, heb echt met bewondering naar je kaart gekeken. Wat een leuke stansen zeg! Ik ga nu weer even verder hoppen. Ben wel nieuwsgierig wat je andere DT-members hebben gemaakt. Fijn weekend en groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kerstkaartje heb je gemaakt , groetjes vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne,

    Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met die stans geweldig.
    Ik ga weer verder hoppen.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterenden kaart,

    ga vlug weer door naar de volgende

    fijne dag

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A very traditional Christmas card. Lovely.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kerst kaart heb je gemaakt met deze leuke stanzen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een leuke kerst kaart Marianne het zijn prachtige mallen ik ga over twee weken naar de beurs en heb al iets in gedachte.
    Groetjes mia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi winters kaartje heb je gemaakt!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi marianne
    wat een gave kerstkaart, jou mooie kaarten volg ik altijd maar met deze verwerkte stans is het wel een superkaart geworden
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie en leuke kerstkaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne, leuk jouw vrolijke kerstman omringd door de nieuwe mallen, super! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooi dit kerstkaartje Marianne....geweldig zijn die nieuwe mallen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Again, I say : wonderful card. It deserve applauses.
    I going on further ...hopping.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Was ik vanochtend lustig aan het hoppen en reeds hier bij mijn tweede bericht liep het mis, weg internet. Maar ik ben er weer en ben meteen volger geworden. Super kaart en mooi gebruik van de mal.
    Groetjes Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marianne,
    Een prachtige kaart heb je met de nieuwe mallen gemaakt.
    En ik hop weer verder.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kerstkaart. Mooi ook hoe je de mallen hebt verwerkt en prachtige details.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een super kerstkaart is dit geworden zeg... en wat een mooie mal is dat om mee te werken super

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige kerstkaart zeg, die nieuwe mallen zijn wel heel erg mooi!!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne