zondag 7 september 2014

DT Call bij The Paper Shelter


Hallo dames, Hello ladies,

Er is vandaag een Designers call begonnen bij The Paper Shelter.
Je kan meedoen tot 19 september.
Je werkt in een geweldig inspirerend team en de digi's zijn erg leuk.
Er is volgens mij geen onderwerp wat ze nog niet getekend hebben.
Je moet wel digi's gebruiken voor de DT call en geen stempels.
Dus lijkt het je leuk om met de mooie digis van TPS tewerken kijk dan hier even voor de voorwaarden.

Today starts a DT-call on The Paper Shelter blog.
And it ends on September 19th.
If you like to become a designer there, take a look here for the rules.
We have a great team and great digi's.
You have to use only digi's, no stamps.

Dus dames even kijken op het TPS blog en misschien ben jij de gelukkige.
So come on ladies, give it a try.

Fijne dag.
Have a nice day.
Gr. Marianne



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne