donderdag 11 september 2014

Happy B-Day

Voor vandaag een kaartje met een stempel van de LaLaland kit van augustus,
Ik heb de kleuren blauw en beige aangehouden .
Heb mij even lekker kunnen uitleven op deze kaart.
En het viel mij mee, want meestal als ik een kant zoek dan is het altijd net de verkeerde kleur, maar met de bloemetjes onderop was het gelijk raak wat de kleur betreft.
Daarom koop ik ook geen gekleurde kantjes meer.
Hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.
Fijne dag en groetjes Marianne


13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, leuke stempel ook,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marianne de kaart is weer schitterend geworden, een toppertje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi en de kleuren zo passend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne
    Ik ben sprakeloos, zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer zo mooi Marianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, mooi ingekleurd!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een prachtige kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne