donderdag 25 september 2014

You have a piece of my heart


Er gaat vandaag een bloghop van start op het Crealies blog.
Er zijn weer 7 nieuwe artikelen bij en die willen wij jullie graag laten zien.
Ik mag jullie de nieuwe bloem laten zien, dat is de Set of no. 3 Bloemen 17.
Je kan ook nog een leuke prijs winnen, even voor de voorwaarden hier kijken.
Als het goed is ben je via Lean bij mij hier op het blog beland, en
van hier uit kan je verder gaan naar Miriam.




Gebruikte stansen:

   
  
     

   


Fijne dag en groetjes Marianne

28 opmerkingen:

  1. schitterende kaart marianne
    liefs Miriam (ik ga ook lekker even hoppen bij jullie allemaal)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijke kaart! de bloemen zijn echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en wat een mooie kleuren!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart weer Marianne...de bloemen zijn schitterend! Gaaf kaartje....ik hop weer verder!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die egeltjes passen PERFECT bij de Set of 3 Puzzelstukjes Marianne en de bloemen zijn ECHTE Marianne-bloemen.....heel MOOI kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat Wilma zegt dacht ik ook Marianne.
    Prachtig is je werk!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These flowers are a great addition to the crealies flower range. I love the look of them on this card....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These hedgehogs are amazing in this color combination, so fresh and cute ! your card deserves applause.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijk vrolijke kaart en mooi al deze mallen bij elkaar! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bloemenstansjes kun je nooit genoeg hebben toch? Je hebt er iets heel moois van gemaakt! Prachtige kleurencombinatie die telkens weer terugkomt en wat is het plaatje mooi ingekleurd, top! groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart en erg mooi ingekleurd. Mooi met al die nieuwe mallen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een pracht werk heb je gemaakt met die mooie mallen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart en wat een mooie stansen! Ben net volger geworden en ga nu verder hoppen! Groetjes Betha Horsmeier-Bouter

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer echt een Marianne kaartje VOL met bloemen!
    Ga snel verder met de HOP :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Marianne....de bloemen zijn PRACHTIG nmaar ook het mooi ingekleurd afdrukje is TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat gaaf die puzzelstukjes!! En het afdrukje erbij!
    Echt enig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Al die stansen en al die ideeën, Ik wil ze allemaal wel leren maken. Ga zo door dan leer ik er ook nog wat van.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een prachtige kaart, ik kan niet kiezen wat ik nu leuker vind de bloemen of de puzzelstukjes. Zo leuk!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart met leuke stempel en mooie bloemen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk stempel is dit, mooie kleuren Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dit weer mooi gemaakt Marianne. Ik vind die puzzelstukjesstans heel erg leuk. En bij deze stempel past hij natuurlijk perfect.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Just popped over to take a peek at your stunning card Marianne. The flowers are beautiful.

    Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje Marianne.... blijft leuk die stempels van PB.
    Je bloemetjes zijn weer helemaal toppie!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne