donderdag 30 oktober 2014

Bloghop Crealies Prettige feestdagen


Vandaag gaat de bloghop weer van start.
De meisjes van het Crealies team hebben er weer mooie voorbeelden mee gemaakt.
Hier is mijn voorbeeld.
Het is aan mij om jullie iets te laten zien met Crea-Nest-Lies XXL Labels and Tags no. 4 
en Crea-Nest-Lies Small no. 4 Boom.

   

Voor de voorwaarden van de bloghop even hier kijken.
Als het goed is kom je bij Anja vandaan en ga je via mijn blog naar Wilma.



Ik heb de volgende stansen gebruikt:

   

   

   

   

   

Veel hopplezier en groetjes, Marianne.

20 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Marianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Ik vind vooral de boom erg leuk. Daar kun je allerlei leuke dingen mee doen. En wat een leuke verrassing die tag zo verborgen. Dat geeft de kaart net wat extra's.
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart. Leuk gedaan zo, met de kerstboom.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart marianne de kerstboom is leuk
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet alleen de boom maar de hele kaart, inclusief label, heb je MOOI versierd Marianne.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ademloos... je blijft maar leuke dingen zien op je kaart, héél mooi! groeten, petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer prachtig gemaakt Marianne, supermooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi waar haal je de inspiratie toch vandaan.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op deze creatie kom je niet uitgekeken, de boom zo in 2 kleuren karton is een goede manier, dan komt hij goed tot zijn recht.De kleuren zijn geweldig voor een Kerstkaart van deze tijd.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Marianne! Wat leuk dat je de tag verstopt hebt. Dat vind ik altijd zo verrassend! Doe ik veel te weinig, dit inspireert me wel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Marianne....er is zoveel moois op te zien en allemaal met die super leuke stansen ...prachtig samengesteld...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marianne, wat leuk dat jij het boompje hebt gebruikt, die viel me gisteren bij de aankondiging al op. Prachtig resultaat heb je afgeleverd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart!
    Leuk met al die mooie stansen.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Marianne!!
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart. Leuk die tag zo verstopt... Mooi plaatje het past allemaal perfect bijelkaar.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en wat een mooi bij elkaar passende kleuren heb je gebruikt. Wat ontzettend leuk hoe je de tag in de kaart hebt verwerkt!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marianne wat een prachtige kaart. De kleuren zijn weer bijzonder mooi gecombineerd. De boom is ook een blikvanger MOOI! Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne