woensdag 29 oktober 2014

Bloghop Crealies


Voor morgen staat er weer een bloghop gepland bij Crealies.
Er zijn weer een heel hoop nieuwe artikelen bij gekomen.
En je hebt natuurlijk weer kans om iets leuks te winnen.
De Partz 3 en 4 passen prima op de labels en bij de labels
zit ook een klein malletje om de oogjes te maken.
Allemaal prima op elkaar afgestemd.

Dit zijn de nieuwe artikelen:

   

   

   

   

   


Ik hoop jullie morgen weer te zien en dat er maar 
weer velen met ons mee gaan hoppen.
Fijne dag en groetjes, Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop weer van de partij te zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk weer Marianne....geweldig om daarmee een prijsje te winnen....Er valt vandaag of morgen een stencil in de bus hier van de vorige bloghop....dus ik doe weer graag mee....maar niet alleen voor de prijs hoor maar ook voor de inspiratie wat je allemaal voor moois ermee kan maken....

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne