zaterdag 25 oktober 2014

Kerst


Vandaag is het dan zover, we gaan weer bloghoppen bij Crealies.
Er zijn weer 6 nieuwe maskers bij Crealies.
Ik mag wat met Mask and More no. 16 maken.
Bij mij is het een drieluik geworden.


Je hebt met de bloghop weer kans om wat te winnen, kijk voor de voorwaarden even hier.
Als het goed is kom je van de site van Miriam vandaan en ben je bij mij beland.
Het is eigenlijk heel simpel, overal  even een reactie achterlaten.
En via mijn blog kom je weer op de Crealies site uit, om daar een laatste reactie achter te laten.


Gebruikte stansen:

   

   

      

   

Fijne dag en groetjes, Marianne

15 opmerkingen:

  1. Mooi drieluikje Marianne, heel sfeervol. Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3x is scheepsrecht.....MOOI, MOOI en MOOI zoals jij deze KERST-drieluik hebt versierd met de Masks & More.
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig drieluik is dit geworden. Heel erg elegant geworden!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig drieluik Marianne, heel mooi gedaan met de Mask and More.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige drieluik Marianne en zo mooi ook in die vintagestijl.... ook heel mooi die achtergrond met een stencil..... SCITTEREND!!!


    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,
    deze mask is prachtig zoal je hem verwerkt hebt. Kan goed voor een vintagekaartje! Ik ga nog weer even verder!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat gaaf gemaakt. Supermooi resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh...deze is ook super leuk Marianne!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne