vrijdag 17 oktober 2014

SNOW


Voor vandaag heb ik weer een kaart gemaakt op het Crealies blog.
Heb deze keer weer gewerkt met de Crealies Create A Card stans.
Er zijn al heel veel soorten in.
Annelies heeft een nieuwe download gemaakt 
voor Create A Card stans no. 3: download 2.
Hoe ik de kaart gemaakt hebt vind je hier.
Zo gemakkelijk, uitdraaien en klaar.
Ook heb ik de nieuwe Decorette gebruikt voor achter de pinquin.
Kan je ook leuke dingen mee doen.


Gebruikte stansen:
Double Fun no. 13

    

   

   



Fijne dag en groetjes, Marianne

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi winters kaartje Marianne prachtige plaatjes erop...leuk modelletje ook en bedankt voor de sketch, ik heb het opgeslagen ...gaat weer op het to do lijstje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wauw dat ziet er weer heel erg mooi uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtig Marianne! Mooi papier mooie vorm van kaart.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Marianne this is so beautiful what an amazing card fold the colours, design and images are superb.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marrianne,

    Heel leuk kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, leuk modelletje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Marianne, leuk model!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje. Leuk modelletje.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er weer helemaal perfect uit!
    Wat ene gaaf kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne