donderdag 20 november 2014

20 jaar CREALIES



Vandaag bestaat het merk Crealies 20 jaar!
Dat is een enorme prestatie.
Vandaag laten alle CrealiesDesignteam-leden 
een creatie zien, speciaal gemaakt voor Annelies.
Het leuke is.....Annelies weet/wist hier niets van.

Annelies,
Van Harte Gefeliciteerd
met dit mooie jubileum.

Wanneer je vandaag een bestelling plaatst.....
krijg je een feestelijke korting
van maar liefs 20% op het gehele assortiment.
Alleen vandaag.....20 november!
Klik voor meer informatie op deze rode link.

De 20 dagen na 20 november
(21 november t/m 10 december)
krijg je 20% korting op de volgende producten:
Alle OP=OP producten, Creative Borders,
Creative Flowers, Creative Shapes, Creative Tags,
Open Flowers, Elegant Frames, Frame Doodles,
Bits & Pieces en Tekststempels.
Klik voor meer informatie op deze rode link.


Gebruikte stansen:

Feestelijke en creatieve groetjes van Marianne.

7 opmerkingen:

  1. Zoals ik je gezegd had, je kaart is weer zo mooi. Je bent echt een papier kunstenares Marianne.
    Jij ook gefeliciteerd.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n MOOI en LIEF kaartje als dit Marianne is als een KADO.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook gefeliciteerd Marianne, Een vrolijk en feestelijk kaartje Hoor! Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje voor Annelies Marianne, jij ook proficiat...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Marianne. Mooi ingekleurde stempel. Ik vind het knap zoals je de haren hebt gekleurd. Vind ik altijd heel lastig.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk idee Marianne om zo een prachtige kaart te maken voor Annelies....dat zal ze vast erg waarderen....en ik ga zeker een kijkje in haar webwinkel nemen....de Sint moet ook nog wat in mijn schoentje doen...hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne