donderdag 27 november 2014

Wishing you Happy Holidays


Voor vandaag is het mijn beurt om wat neer te zetten op het Creamiep blog.
Heb dit keer gekozen voor een kerstkaart.
De stempel is van The Paper Nest Dolls, dit merk heeft echt hele leuke stempels.
Uiteraard is het cardstock ook in vele kleuren verkrijgbaar.
De slee bovenaan en het hertje linksonder is van Joy afkomstig.
Ik kleur altijd in met de copics en daarvoor stempel  ik mijn digi's met Memento.
De kleuren langs de digi maak ik altijd met distress inkt.
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden en een fijne dag allemaal.
Groetjes Marianne


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marianne. Mooie kleuren. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, leuke spulletjes gebruikt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo een mooie kaart met een prachtige bloem erop. Wat een plaatje is het. En de afbeelding is fantastisch mooi ingekleurd!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart in mooie kleuren. Leuke stempel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne