woensdag 17 december 2014

Thanks Merci


Today starts a new challenge  at The Paper Shelter blog.
This challenge last 3 weeks, because of the holidays.
The item this time is "Anything Goes".
I have used this digi.
It is called "The Lantern".

Voor vandaag start er een challenge bij The Paper Shelter blog.
Deze challenge duurt drie weken.
Dit is in verband met de kerst en oud en nieuw.
Ik heb deze digi gebruikt.
En het onderwerp de keer is "Alles Mag".

Veel succes met de challenge.
Groetjes, Marianne



10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt Marianne, het kleine schiderijtje staat er ook enig bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marianne (could you get your blog hop winner up on the DT Blog please) stunning card, I love your charm and your colouring is just gorgeous. I want to wish you a very Happy Christmas and to thank you for all your hard work for me even though youve had a very difficult time this year. hugs Shirleyxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer erg mooi uit Marianne.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje heb je weer gemaakt Marianne....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke kaart is dit. Je hebt het thema "alles mag" goed samengevat op deze kleurrijke kaart. Ik vind hem super!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie leurrijke kerstkaart. Hij Is weer prachtig. Mooie stansen gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke gekleurde kaart.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit lichtje in donkere dagen is PRACHTIG Marianne.
    Enneh.....geen woordverificatie.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, kleurrijke bedankkaart Marianne.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne